فولاد و آهن

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین خبر داد؛

اولین شتاب‌دهنده معدن در مسیر راه‌‌اندازی

اولین شتاب‌دهنده معدن در مسیر راه‌‌اندازی
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین از راه‌اندازی نخستین شتاب دهنده بخش معدن با همکاری و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان تا پایان سال خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین نهضت بومی‌سازی قطعات را یکی از اولویت‌های کلیدی در تاصیکو برشمرد و گفت: بومی‌سازی قطعات در دستور کار همکاران ما در شرکت‌های تابعه قرار گرفته است و تا به امروز اقدامات قابل قبولی را در زمینه بومی‌سازی شاهد بوده‌ایم.

وی اظهارکرد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های برخی از شرکت‌های تابعه سیاست پیاده‌سازی ایده‌های نوین و برقراری ارتباط مستقیم دانشگاه با صنعت در برنامه کاری شرکت‌ها قرار گرفته است و خوشبختانه گزارشات قابل قبولی در راستای همکاری دانشگاه و صنعت دریافت کرده‌ایم که در روز افتتاحیه شتابدهنده اعلام و رونمایی خواهیم کرد.

به گفته وی؛ هم اکنون شرکت‌های تابعه با تکیه به دانش جوانان ایرانی مانع از خروج ارز از کشور شده‌اند و براساس اعلام صاحبنظران و متخصصان قطعات بومی‌سازی شده کیفیتی مشابه قطعات وارداتی دارند.

بنا به گفته وی، پس از برگزاری جلسات متعدد و کاربردی با هیئت مدیره و مدیران تاصیکو تصمیم به راه‌اندازی شتابدهنده بخش معدن با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان گرفته شد و نخستین شتاب دهنده تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود.

وی در خصوص عملکرد 9 ماه شرکت‌های تابعه تاصیکو نیز اظهارکرد: بررسی عملکرد شرکت‌های تابعه به پایان رسیده است و گزارش آن طی روز‌های آینده از سوی روابط عمومی صدرتامین به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت سهام تاصیکو نیز اعلام کرد: سود هر سهم در پایان سال 2 برابر خواهد بود و ما به وعده‌ای که سهامداران داده بوده‌ایم عمل کرده و خواهیم کرد. تمامی مدیران تاصیکو براساس برنامه اقدامات را در دستور کار خود قرار داده‌اند و سهامداران با خیال آسوده از سهم خود نگهداری کنند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد