آلومینیوم و مس

مدیرعامل آلومینای ایران در حاشیه بیست و دومین همایش شرکت های برتر ایران "IMI100" به معدن نیوز گفت؛

تدوین استراتژی، تمرکز بر برنامه ها، شناخت فرصت ها و تهدیدها و اهمیت به نیروی انسانی ۴ عامل موفقیت آلومینای ایران در دستیابی به رتبه برتر از نظر رشد سریع در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور

تدوین استراتژی، تمرکز بر برنامه ها، شناخت فرصت ها و تهدیدها و اهمیت به نیروی انسانی ۴ عامل موفقیت آلومینای ایران در دستیابی به رتبه برتر از نظر رشد سریع در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور
پایگاه خبری معدن نیوز - تورج زارع مدیرعامل آلومینای ایران در حاشیه بیست و دومین همایش شرکت های برتر ایران "IMI۱۰۰" با بیان اینکه این برای اولین بار بود که آلومینیای جاجرم توانست در میان ۱۰۰ شرکت برتر قرار گیرد و به این رتبه دست یابد گفت: آلومینای جاجرم توانسته رتبه برتر در رشد سریع در ۴ سال اخیر را کسب نماید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، تورج زارع مدیرعامل آلومینای ایران در حاشیه بیست و دومین همایش شرکت های برتر ایران "IMI100" با بیان اینکه این برای اولین بار بود که آلومینیای جاجرم توانست در میان 100 شرکت برتر قرار گیرد و به این رتبه دست یابد گفت: آلومینای جاجرم توانسته رتبه برتر در رشد سریع در 4 سال اخیر را کسب نماید.

وی افزود: تلاش های فراوانی در 5 سال حضور در این شرکت به عنوان مدیرعامل در بخش های مختلف انجام شد و تلاش کردیم در تمامی بخش ها، توسعه ایجاد نماییم و همین امر عامل دستیابی به این رتبه بوده است.

زارع ادامه داد: در ابتدا استراتژی و اهداف شرکت را در سال 94 تدوین نمودیم. شرکت آلومینای جاجرم از سه بخش شامل معادن بوکسیت به عنوان تامین کننده خوراک واحدها، واحد تولید پودر آلومینا به عنوان ماده اولیه شمش آلومینیوم و در نهایت خط تولید شمش آلومینیوم که امسال راه اندازی گردید تشکیل شده است. لذا در هر سه بخش برنامه داشتیم و با تمرکز بر روی این برنامه ها و نیز شناخت فرصت ها و تهدیدها برای شرکت و همینطور ارزشمندی و اهمیت به نیروی انسانی توانستیم این رتبه را کسب نماییم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت آلومینای ایران به تازگی پروژه تولید آلومینیوم را در جارجرم داشته است که سومین کارخانه تولید آلومینیوم در کشور محسوب می شود. این پروژه به جهت تحریم ها از سال 86 تا 93 تنها 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما از سال 94 با تدوین استراتژی شرکت و با برنامه ریزی های صورت گرفته 60 درصد باقیمانده با اعتمادی که به نیروها و پیمانکاران داخلی داشتیم در دور جدید تحریم ها انجام شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد