فولاد و آهن

دبیر دهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار؛

تصمیم گیری صحیح در بخش فولاد از معدن تا محصول نهایی رشد پایدار کشور را تضمین می کند

تصمیم گیری صحیح در بخش فولاد از معدن تا محصول نهایی رشد پایدار کشور را تضمین می کند
معدن نیوز - سروش فولادچی، دبیر دهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار گفت: فولاد و صنایع مرتبط با آن، چنان با زندگی روزمره ما آمیخته است که تصور دنیای امروز بدون آن عملا غیر ممکن است.
  بزرگنمايي:

سروش فولادچی، دبیر دهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار گفت: فولاد و صنایع مرتبط با آن، چنان با زندگی روزمره ما آمیخته است که تصور دنیای امروز بدون آن عملا غیر ممکن است. 

وی افزود: اگر به زنجیره فولاد از معدن تا محصول نهایی بنگریم، حجم ارتباط آن با بخش امنیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به حدی است که تصمیم گیری صحیح در آن می تواند رشد پایدار کشور را تضمین نماید.

فولادچی اظهار داشت: وجود ذخایر معدنی غنی و نیز منابع انرژی در دسترس اگر با نیروی کار متخصص به نحوی علمی و با تکیه بر دانش روز مدیریت شود، می تواند بستر گذار کشور از هجمه ناجوانمردانه قدرت های بدپیمان جهانی را فراهم آورد. 

وی ادامه داد: ضرورت این امر، توجه، شناخت و تمرکز بر فرصت ها و چاره جویی برای تهدیدها از مهمترین اولویت ها است.

دبیر همایش گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه اقتصادی، رشد بیش از 8 درصدی در بخش معدن و بیش از 9 درصدی در بخش صنعت در نظر گرفته شده است. 

وی خاطرنشان کرد: لازمه تحقق کامل این اهداف، نگرش مردم ایران در صنایع زیرساختی نظیر صنعت فولاد و صنایع وابسته است.  
وی در خاتمه گفت: تمرکز بر محتوا در سخنرانی های کلیدی بر اساس موضوعات مهم و روز صنعت فولاد و معدن از جمله تعامل متقابل دو حوزه سنگ آهن و فولاد، هم افزایی چالش ها، صادرات، چالش های داخلی و بین المللی و بررسی مهم ترین مسایل روز صنعت فولاد و صنایع وابسته، برگزاری نمایشگاه جانبی، برپایی کارگاه های آموزشی در کنار میزگردهای تخصصی گروه رسانه ای دنیای اقتصاد بخش های اساسی این همایش بوده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد