فولاد و آهن

سود خالص فولاد ۵۵ درصد رشد داشت

سود خالص فولاد ۵۵ درصد رشد داشت
پایگاه خبری معدن نیوز- به این ترتیب و با لحاظ کردن سرمایه ۱۳۰ هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم شرکت معادل ۸۳۴ ریال محقق شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دوره 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده شرکت، موفق به کسب سود خالص 108هزار و 386میلیارد ریالی شده و این میزان سود در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 55 درصدی را نشان می‌دهد.
به این ترتیب و با لحاظ کردن سرمایه 130 هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم شرکت معادل 834 ریال محقق شده است. این سود با لحاظ سرمایه جدید (مبلغ 209 هزار میلیارد ریال) معادل 519 ریال محقق شده است.
در سه ماهه سوم سال شاهد افت سودآوری این شرکت هستیم. در حالی که سود خالص 6ماهه نخست شرکت معادل 81 هزار میلیارد ریال و معادل بیش از 40 هزار میلیارد ریال در هر فصل محقق شده بود، سود خالص سه ماهه سوم با کاهش محسوسی به میزان 27 هزار میلیارد ریال محقق شده بود که به این ترتیب کاهش بیش از 35 درصد سود خالص را نسبت به سه ماهه قبل شاهد هستیم.
جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت در دوره 9 ماهه به بیش از 296 هزار میلیارد ریال رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 83 درصدی را نشان می‌دهد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد