ورزش بنگاه ها

حضور مدیرعامل فولاد خوزستان در تمرین فولاد مردان

حضور مدیرعامل فولاد خوزستان در تمرین فولاد مردان
پایگاه خبری معدن نیوز - تیم فوتبال فولاد خوزستان ۲ بهمن ماه ۹۸ تمرینات تاکتیکی خود را در زمین شماره ۲ باشگاه آغاز کرد و علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان میهمان فولاد مردان بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، تیم فوتبال فولاد خوزستان 2 بهمن ماه 98 تمرینات تاکتیکی خود را در زمین شماره 2 باشگاه آغاز کرد و علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان میهمان فولاد مردان بود.
علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به همراه سعید آذری مدیرعامل باشگاه در تمرین امروز فولاد مردان حضور یافتند. 
جواد نکونام سرمربی تیم فولاد به همراه کادر فنی، بازیکنان و دیگر اعضای تیم به استقبال مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و مدیرعامل باشگاه فولاد رفتند و به آن‌ها خیرمقدم گفتند.
در این دیدار سعید آذری ضمن خوش آمدگویی به علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، وضعیت کنونی باشگاه را برای وی توضیح داد. 
در ادامه علی‌ محمدی برای بازیکنان و کادر فنی در نیم‌ فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد و از آنها خواست تا با تمام تلاش برای موفقیت فولاد، شادی مردم خوزستان و هواداران فولاد و کارکنان شرکت تلاش کنند. 
گفتنی است، در پایان این دیدار حلقه اتحاد بازیکنان، کادر فنی، مربیان و مسئولان باشگاه و شرکت فولاد خوزستان تشکیل شد، تا تیم فولاد با همدلی و اتحاد بیشتر در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال حضور یابد.

@khouzestan_steel_co


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد