فولاد و آهن

ارتقا ۷۴ پله ای جایگاه جهان فولاد سیرجان ظرف مدت ۴ سال در میان ۵۰۰ شرکت برتر/ جهان فولاد امسال جایگاه ۹۹ را اخذ کرد

ارتقا ۷۴ پله ای جایگاه جهان فولاد سیرجان ظرف مدت ۴ سال در میان ۵۰۰ شرکت برتر/ جهان فولاد امسال جایگاه ۹۹ را اخذ کرد
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت جهان فولاد سیرجان در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر (IMI۱۰۰) جایگاه نود و نهم را به لحاظ میزان فروش و درآمد کسب کرده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت جهان فولاد سیرجان در رتبه بندی 100 شرکت برتر (IMI100) جایگاه نود و نهم را به لحاظ میزان فروش و درآمد کسب کرده است.

این شرکت در سال 96 بالغ بر 8495.3 میلیارد ریال فروش داشته درحالی که فروش آن در سال 97 به 15375 میلیارد ریال رسید. جهان فولاد سیرجان ازجمله شرکت هایی بوده که امسال در فهرست 100 شرکت اول برتر IMI100 وارد شده است. این شرکت برمبنای رتبه فروش در سال 96 رتبه 112 را به خود اختصاص داده بود درحالی که امسال رتبه آن به 99 ارتقا یافت.

این شرکت در لیست گروه فلزات اساسی رتبه یازدهم را اخذ نمود و پس از شرکت های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، ملی مس، فولاد هرمزگان، گسترش صنایع معدنی کاوه پارس، فولاد خراسان، آهن و فولاد ارفع، فولاد سپید فراب کویر و فولاد آلیاژی ایران قرار گرفت.

جهان فولاد سیرجان در رتبه بندی برای سال 95 رتبه 142 را کسب کرده بود که نسبت به رتبه 173 سال 94 رشد قابل توجه و 31 پله ای را نشان می دهد.

فروش این شرکت نیز در سال 95 بالغ 5900.9 میلیارد ریال برآورد و اعلام شده بود درحالی که فروش آن در سال 94 حدود 3355.8 میلیار ریال بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد