فولاد و آهن

معدن نیوز گزارش می دهد؛

رشد ۸۰ درصدی درآمد فولاد هرمزگان از محل فروش محصولات/ فروش ۱.۳ میلیون تنی اسلب هرمز تا پایان دی ماه

رشد ۸۰ درصدی درآمد فولاد هرمزگان از محل فروش محصولات/ فروش ۱.۳ میلیون تنی اسلب هرمز تا پایان دی ماه
معدن نیوز - شرکت فولاد هرمزگان جنوب طی یک ماهه منتهی به دی ۱۳۹۸ معادل ۶ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ماهه مشابه سال قبل ۱۸۲ درصد افزایش یافته است همچنین فروش این شرکت نسبت به آذر ماه افزایش ۵۳ درصدی داشته است که به دلیل افزایش نرخ می باشد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب طی یک ماهه منتهی به دی 1398 معادل 6 هزار و 642 میلیارد ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ماهه مشابه سال قبل 182 درصد افزایش یافته است همچنین فروش این شرکت نسبت به آذر ماه افزایش 53 درصدی داشته است که به دلیل افزایش نرخ می باشد.

هرمز با سرمایه ثبت شده 25 هزار میلیارد ریال طی عملکرد 10 ماهه امسال درمجموع 48 هزار و 920 میلیارد ریال درآمد از محل فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 80 درصد رشد داشته است.

فروش فولاد هرمزگان در ماه های مهر، آبان و آذر به ترتیب برابر با 532.8 میلیارد تومان، 542.3 میلیارد تومان و 432.8 میلیارد تومان بوده است. سود محقق شده شرکت در نه ماهه براساس سرمایه جدید، نیز برابر با 40 تومان بوده است. البته قیمت های جهانی تا حدی بر معاملات این شرکت ها سایه انداخته است.

شرکت در دی ماه حدود 171 هزار تن اسلب فروخته که نسبت به فروش مقداری ماه گذشته 47 درصد رشد داشته است. میانگین نرخ فروش این محصول با 4.5 درصد رشد نسبت به ماه گذشته به کیلویی 3 هزار و 887 تومان رسیده است. با توجه به میانگین نرخ دلار نیمایی در دی ماه (11 هزار و 600 تومان) نرخ دلاری فروش این محصول در محدوده 335 دلاری قرار می گیرد.

شرکت در 10 ماهه اول سال نیز بیش از یک میلیون و 219 هزار تن اسلب تولید و یک میلیون و 298 هزار تن فروخته است که گویای فروش شرکت از محل انبارها مب باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد