صنایع معدنی

ارتقا ۱۳ پله ای "ومعادن" در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر/ توسعه معادن و فلزات جز ۱۰ شرکت پیشرو در رتبه‌بندی IMI۱۰۰/ رتبه نخست در بیشترین بازده فروش

ارتقا ۱۳ پله ای "ومعادن" در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر/ توسعه معادن و فلزات جز ۱۰ شرکت پیشرو در رتبه‌بندی IMI۱۰۰/ رتبه نخست در بیشترین بازده فروش
پایگاه خبری معدن نیوز - رتبه‌بندی IMI۱۰۰ برتری شرکت‌ها را از جنبه‌ای خاص نشان می‌دهد، مثلا از جنبه فروش یا سودآوری یا بازده فروش و ... و این رتبه‌بندی مدعی نیست که برتری شرکت‌ها را از جمیع جهات و به طور مطلق نشان می‌دهد. هرچند که الگوی طراحی شده توسط سازمان مدیریت صنعتی برای معرفی "شرکت‌های پیشرو" و "شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع"، تلاشی است که شرکت‌های موفق و رشدیابنده طی یک روند چند ساله را معرفی می‌نماید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رتبه‌بندی IMI100 برتری شرکت‌ها را از جنبه‌ای خاص نشان می‌دهد، مثلا از جنبه فروش یا سودآوری یا بازده فروش و ... و این رتبه‌بندی مدعی نیست که برتری شرکت‌ها را از جمیع جهات و به طور مطلق نشان می‌دهد. هرچند که الگوی طراحی شده توسط سازمان مدیریت صنعتی برای معرفی "شرکت‌های پیشرو" و "شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع" ، تلاشی است که شرکت‌های موفق و رشدیابنده طی یک روند چند ساله را معرفی می‌نماید.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در رتبه‌بندی صد شرکت برتر از نظر میزان فروش/ درآمد در رتبه 60 قرار گرفته است. فروش این شرکت در سال 96 به میزان 16026.6 میلیارد ریال بوده که در سال 97 به میزان 30562.0 میلیارد ریال رسیده است.

در رتبه‌بندی امسال 10 شرکت پیشرو نیز سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات "ومعادن" به عنوان یکی از 10 شرکت پیشرو معرفی شده است. معیار اصلی در انتخاب شرکت‌های پیشرو بر اساس تغییر رتبه فروش شرکت‌های طی چهار سال اخیر بوده است.

در 5 شرکت اول رتبه‌بندی سال 1398 به لحاظ بیشترین بازده فروش شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در رتبه نخست قرار گرفته است. رتبه این شرکت در سال 97 در این بخش 60 بوده است و بازده فروش این شرکت 79 درصد بوده است.

این شرکت براساس رتبه بندی های صورت گرفته در سال گذشته رتبه 73 را از آن خود کرده بود. فروش شرکت در سال 95 بالغ بر 7770 میلیارد ریال را به صبت رسانده بود و در سال 96 همانگونه که گفته شد به 16026.6 میلیارد ریال ارتقا یافت.

عزیز اله عصاری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات نیز در این باره به معدن نیوز گفت: "ومعادن" در 3 سال اخیر روند بسیار عالی را چه به لحاظ بازدهی و چه به لحاظ بازدهی فروش داشته و به ثبت رسانده است.

وی افزود: در نتیجه این عملکرد، در بررسی 100 شرکت برتر "ومعادن" به لحاظ بازدهی فروش برتر تلقی شد و این دستاورد خوبی برای ما بوده است.

عصاری اظهار داشت: البته موفقیت های شرکت به همین جا ختم نمی شود و در بحث های حاکمیت شرکتی و موارد دیگر و حتی ورود به پروژه های بزرگ و فراملی عملکرد مطلوبی را به ثبت رسانده است.


   shortlink:  
اخبار مرتبط
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد