سایر عناصر و مواد

مجتمع سنگ آهک پیربکران در اینوماین خوش درخشید

مجتمع سنگ آهک پیربکران در اینوماین خوش درخشید
پایگاه خبری معدن نیوز - در دومین جشنواره ایده های ارزش آفرین و اولین رویداد ارایه نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی، مجتمع سنگ آهک پیربکران در دو محور مدیریت و بازاریابی و نیز کاربرد های جدید مواد معدنی و محصولات نوین در حوزه معدن و صنایع معدنی موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، در دومین جشنواره ایده های ارزش آفرین و اولین رویداد ارایه نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی، مجتمع سنگ آهک پیربکران در دو محور مدیریت و بازاریابی و نیز کاربرد های جدید مواد معدنی و محصولات نوین در حوزه معدن و صنایع معدنی موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر شد.

مجتمع سنگ آهک پیربکران با محورهای تولید کلرید کلسیم و استخراج فلز کلسیم، استارتاپ معدنی در حوزه سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز سامانه متقابل اعلام نیاز و صورت مساله و اعلام راهکار حل مساله در حوزه معدن و صنایع معدنی، در دومین جشنواره اینوماین شرکت کرد.

بر اساس این گزارش داوری ایده ها در میان 123 ایده در بخش معدن و صنایع معدنی با همکاری 5 دانشگاه بزرگ و با حضور 330 شرکت موفق طی 3 روز با هدف افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی به میزبانی دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در محل صندوق برگزار شد.

ایجاد یک استراتژی مشخص بین دانشگاه و صنعت و ایجاد ارزش افزوده از جمله تفاوت های بارز این دوره از جشنواره نسبت به برگزاری دوره سال گذشته بود.

گفتنی است دومین جشنواره اینوماین 5 تا 7 بهمن ماه در 4 بخش مسابقه ایده، نمایشگاه توانمندی شرکت های دانش بنیان، ارایه نیازهای فناورانه سازمان ها و شرکت های بزرگ و صنعتی و پنل هایB2B توسط سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد