معدن

موافقت نمایندگان مجلس با استعفای داریوش اسماعیلی/ اسماعیلی؛ می توانم در وزارت صمت تاثیرگذار باشم

موافقت نمایندگان مجلس با استعفای داریوش اسماعیلی/ اسماعیلی؛ می توانم در وزارت صمت تاثیرگذار باشم
معدن نیوز - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استعفای داریوش اسماعیلی نماینده سروستان از نمایندگی مجلس موافقت کردند. اسماعیلی قرار است معاون امور معادن و صنایع معدنی در وزارت صمت را عهده دار شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استعفای داریوش اسماعیلی نماینده سروستان از نمایندگی مجلس موافقت کردند. اسماعیلی قرار است معاون امور معادن و صنایع معدنی در وزارت صمت را عهده دار شود.

نمایندگان در جلسه علنی امروز-سه شنبه- مجلس شورای اسلامی با 167 رای موافق، 9 رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر با استعفای داریوش اسماعیلی نماینده سروستان موافقت کردند.

اسماعیلی قرار است معاون امور معادن و صنایع معدنی در وزارت صمت را عهده دار شود.

وی در تشریح سوابق خود گفت: قرار است معاونت امور صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت را بر عهده گیرم؛ در دو دوره متوالی نمایندگی مردم سروستان را بر عهده داشته ام و هم اکنون نیز رییس کمیته معدن کمیسیون صنایع و معادن هستم، همچنین رییس کمیسیون صنایع معدنی و ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای معادن و رییس شورای عالی معادن دولت و مجلس را بر عهده دار بوده ام.

وی افزود: من استاد تمام دانشگاه تهران نفر سوم و نفر هفتم دانشمندان جهان اسلام در رشته علوم پایه بوده ام، با توجه به سوابق کاری خود می توانم در وزارت صمت تاثیر گذار باشم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد