فولاد و آهن

وزارت بازرگانی آمریکا تا ۹ مارس درخصوص تعرفه واردات سازه های فولادی از کانادا، چین و مکزیک تصمیم گیری می کند

وزارت بازرگانی آمریکا تا ۹ مارس درخصوص تعرفه واردات سازه های فولادی از کانادا، چین و مکزیک تصمیم گیری می کند
پایگاه خبری معدن نیوز - وزارت بازرگانی آمریکا تحقیقات پیرامون واردات سازه های فولادی از کانادا، چین و مکزیک را آغاز می نماید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، وزارت بازرگانی آمریکا تحقیقات پیرامون واردات سازه های فولادی از کانادا، چین و مکزیک را آغاز می نماید.

وزارت بازرگانی آمریکا (USDOC) تصمیم مثبتی درمورد تحقیقات آنتی دامپینگی و جبرانی پیرامون واردات سازه های فولادی از کانادا، چین و مکزیک اتخاذ کرده است.

آمریکا هنوز هم در حال انجام تحقیقات بر روی تعرفه های آنتی دامپینگ و تعرفه های انحصاری کالاهای کانادایی می باشد.

با این حال نتایج این تصمیم بر مبادله تجاری میان مکزیک، آمریکا و کانادا (T-MEC) تاثیرگذار نخواهد بود. مدیر خارجی SGS مکزیک اعلام داشته که T-MEC توسط دو کشور تصویب شده و انتظار می رود کانادا نیز آنرا تصویب نماید.

در این بیانیه آمده است که تولیدکنندگان و صادرکنندگان کانادایی، چینی و مکزیکی محصولات ساختمانی فولادی و سازه های فولادی را با قیمت هایی کمتر از نرخ های موجود در آمریکا به فروش می رسانند.

وزارت بازرگانی آمریکا باید تا 9 مارس 2020 تصمیم نهایی خود را اعلام نماید که آیا واردات محصولات فولادی و سازه های فولادی از کانادا، چین و مکزیک به طور جدی بر صنایع داخلی آمریکا آسیب وارد می نماید و تهدیدی برای آن محسوب می شود یا خیر. درصورتی که این مسئله اثبات شود که واردات صنایع داخلی را تهدید می نماید اقدامات جبرانی توسط این وزارتخانه صورت خواهد گرفت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد