فولاد و آهن

کمک ۲۴۲ میلیون تومانی فولاد هرمزگان به مناطق سیل زده شرق استان/ فولاد هرمزگان ۱۶ کانکس به دانش آموزان میناب و جاسک اهدا کرد

کمک ۲۴۲ میلیون تومانی فولاد هرمزگان به مناطق سیل زده شرق استان/ فولاد هرمزگان ۱۶ کانکس به دانش آموزان میناب و جاسک اهدا کرد
پایگاه خبری معدن نیوز - رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان گفت: توجه به مسئولیت های اجتماعی از اولویت های فولاد هرمزگان می باشد و همواره تلاش می کنیم که در این حوزه اقدامات موثری را انجام دهیم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان  گفت : توجه به مسئولیت های اجتماعی از اولویت های فولاد هرمزگان می باشد و همواره تلاش می کنیم که در این حوزه اقدامات موثری را انجام دهیم.

وی با اشاره به جاری شدن سیل در شرق استان هرمزگان گفت: طی ارتباطی که با نهادهای مسئول و مرتبط  با این حوادث داشتیم، آمادگی  خود را برای کمک رسانی به هم استانی های عزیز در شرق استان اعلام کردیم. در همین مورد کمکهای غیر نقدی فولاد هرمزگان با هماهنگی استانداری و هلال احمر استان  هرمزگان در دو قسمت به مناطق سیل زده شرق استان ارسال شد.
صفریان افزود: یک  محموله از کمکهای ارسالی به ارزش ٥٠٠ میلیون ریال لوازم بهداشتی فردی با هماهنگی هلال احمر استان هرمزگان  و یک محموله شامل ١٦عدد کانکس به ارزش یک میلیارد و نهصد و بیست میلیون ریال با هماهنگی نهادهای ذی ربط استان  هرمزگان به این مناطق ارسال شد.

صفریان خاطرنشان کرد: کانکس های تهیه شده توسط فولاد هرمزگان جهت استفاده دانش آموزان مناطق سیل زده تهیه شده و در حضور دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تحویل گردید که  از این تعداد کانکس ٦ عدد به شهرستان میناب و ١٠ عدد به شهرستان جاسک ارسال شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد