سرب و روی

همزمان با حضور وزیر اطلاعات؛

طرحی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۵۰۰ نفر در بم راه اندازی می شود/ کلنگ واحد فرآوری و تولید شمش روی بر زمین زده شد

طرحی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۵۰۰ نفر در بم راه اندازی می شود/ کلنگ واحد فرآوری و تولید شمش روی بر زمین زده شد
پایگاه خبری معدن نیوز - همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات کلنگ احداث مجتمع فرآوری سنگ روی و تولید شمش دارزین شهرستان بم در شرق استان کرمان به زمین زده شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات کلنگ احداث مجتمع فرآوری سنگ روی و تولید شمش دارزین شهرستان بم در شرق استان کرمان به زمین زده شد.

مدیر مجموعه کارخانه شمش و روی دارزین بم روز دوشنبه در مراسم کلنگ زنی این مجتمع با اشاره به تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان گفت: حمایت بیشتر از فعالان اقتصادی موجب رونق تولید و خلق فرصت های جدید شغلی در مناطق مختلف کشور از جمله شرق استان کرمان خواهد شد.

بابک اسماعیلی افزود: احداث این مجتمع فرآوری با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان ضمن تقویت بنیه اقتصادی کشور در فازهای اولیه اشتغال 500 نفر را به دنبال خواهد داشت.

وزیر اطلاعات هم در این مراسم با اظهار خوشحالی از اینکه امروز در این آیین کلنگ زنی مجتمع حضور داشته ، گفت : امیدوارم طرح با موفقیت از آغاز تا پایان با کمترین مشکلی کارش ادامه پیدا کند و در آینده ای نه چندان دور شاهد بهره وری و بهره برداری آن باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی افزود : کشور ما از جهت گنج های الهی سرزمین پرثروتی است و انواع معادن و ذخایر را درخود نهفته دارد و استفاده از این ثروت ها نیاز به همت و جدیت دارد.

وزیر اطلاعات گفت: استان کرمان در بین استان های کشور از مناطق ممتاز به لحاظ داشتن معادن غنی است که فعال کردن این معادن سرمایه گذارنی را می طلبد که برخوردار از سه ویژگی همت ،ثروت و استقامت باشند.

وی با بیان اینکه در جامعه ما داشتن ثروت نباید مورد نفرت قرار گیرد، بلکه کسب ثروت از راه غیرمشروع ناپسند است، اظهار داشت: مسئولان برای رونق سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال باید از فعالان اقتصادی حمایت جدی داشته باشند.

حجت الاسلام علوی با تاکید بر اینکه به عنوان دستگاه امنیتی در خدمت سرمایه گذاران هستیم، اظهار داشت : اگر اشکالی در کار فعالان اقتصادی مشاهده شود پیش از هر گونه اقدام قضایی با هشدارهای لازم سعی در رفع اشکال کار داریم.

وی ادامه داد: با همین کار بیشتر واحدهای تولیدی که در حال زمین خوردن بودند و یا در مسیر انحرافی قرار گرفته بودند را از خطر نابودی نجات دادیم .


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد