فولاد و آهن

معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورای عالی مناطق ازاد، تجاری و صنعتی مناطق ویژه اقتصادی کشور در بازدید از فولاد هرمزگان؛

فولاد هرمزگان یکی از شرکت های مطرح فولادی کشور محسوب می شود

فولاد هرمزگان یکی از شرکت های مطرح فولادی کشور محسوب می شود
معدن نیوز - آهنگران معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورای عالی مناطق ازاد، تجاری و صنعتی مناطق ویژه اقتصادی کشور در بازید از فولاد هرمزگان با اشاره به نقش فولاد هرمزگان در صادرات تختال، این شرکت را یکی از شرکتهای مطرح فولادی کشور برشمرد و بر لزوم رفع موانع صادراتی در مناطق ویژه اقتصادی تاکید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، آهنگران معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورای عالی مناطق ازاد ،تجاری و صنعتی مناطق ویژه اقتصادی کشور در بازید از فولاد هرمزگان با اشاره به نقش فولاد هرمزگان در صادرات تختال، این شرکت را یکی از شرکتهای مطرح فولادی کشور برشمرد و بر لزوم رفع موانع صادراتی در مناطق ویژه اقتصادی تاکید کرد.
آهنگران با اشاره به فلسفه ایجاد مناطق ویژه در کشور گفت: اساسا  مناطق ویژه برای دو منظور تشکیل شده است. اولین هدف از ایجاد مناطق ویژه این هست که تولید محور هست و دیگری اینکه تولیدی که صورت می گیرد بایستی صادر ات محور باشد.
وی با تاکید بر لزوم اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: تکلیفی که سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی از دبیرخانه شورای عالی مناطق ازاد ،تجاری و صنعتی مناطق ویژه اقتصادی کشور خواسته است بحث توسعه صادرات هست ؛ لذا اگر موانعی هم وجود دارد بایستی مدیران واحد های صفی ما در کشور به ستاد اعلام نمایند  و ما وظیفه داریم این موانع را رفع و راه را برای صادر کننده هموار کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد