اکتشاف و ماشین آلات

رئیس هیئت عامل ایمیدرو در شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

"طرح آمایش صنایع معدنی ۱۲ استان کم برخوردار" از سوی ایمیدرو اجرا می شود/ "طرح جامع اکتشاف ۴ استان ناحیه زاگرس" از سوی ایمیدرو تعریف شد

"طرح آمایش صنایع معدنی ۱۲ استان کم برخوردار" از سوی ایمیدرو اجرا می شود/ "طرح جامع اکتشاف ۴ استان ناحیه زاگرس" از سوی ایمیدرو تعریف شد
پایگاه خبری معدن نیوز - رئیس هیئت عامل ایمیدرو در شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار چهارمحال و بختیاری از اجرای "طرح آمایش صنایع معدنی ۱۲ استان کم برخوردار" از سوی ایمیدرو و تعریف "طرح جامع اکتشاف ۴ استان ناحیه زاگرس" از سوی ایمیدرو خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، خداداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو در شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار چهارمحال و بختیاری از اجرای "طرح آمایش صنایع معدنی 12 استان کم برخوردار" از سوی ایمیدرو و تعریف "طرح جامع اکتشاف 4 استان ناحیه زاگرس" از سوی ایمیدرو خبر داد.

وی افزود: خوشبختانه ایمیدرو "طرح آمایش صنایع معدنی 12 استان کم تر" برخوردار را تعریف کرده و اجرایی خواهد کرد.

غریب پور اظهار داشت: در این طرح "آمایش صنایع معدنی استان چهارمحال و بختیاری" هم براساس توانمندی های معدنی این منطقه به عنوان "برنامه جدید ایمیدرو" انجام می شود.

وی ادامه داد: طرح جامع اکتشاف برای چهار استان ناحیه زاگرس شامل چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام از سوی ایمیدرو تعریف شده است. در طرح جامع استان های ناحیه زاگرس، چهار محال و بختیاری جزو استان های با اولویت است که مد نظر سازمان ایمیدرو قرار دارد.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو در خاتمه گفت: در حال حاضر ایمیدرو پروژه بخش فولادسازی فولاد سفید دشت را در حال اجرا دارد که در آن 600 نفر مشغول به کار هستند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد