فولاد و آهن

خداداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو مطرح کرد؛

اراده فولاد مبارکه و ایمیدرو، توسعه فولاد سفید دشت و ورق خودروی چهارمحال و بختیاری

اراده فولاد مبارکه و ایمیدرو، توسعه فولاد سفید دشت و ورق خودروی چهارمحال و بختیاری
پایگاه خبری معدن نیوز - خداداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو تاکید کرد: اراده فولاد مبارکه و ایمیدرو، توسعه فولاد سفید دشت و ورق خودروی چهارمحال و بختیاری می باشد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز، خداداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو تاکید کرد: اراده فولاد مبارکه و ایمیدرو، توسعه فولاد سفید دشت و ورق خودروی چهارمحال و بختیاری می باشد.

خداداد غریب پور معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو در بازدید از خطوط تولید شرکت ورق خودرو خاطرنشان کرد: شرکت ورق خودرو، با پشتیبانی فنی ویژه فولاد مبارکه رو به پیشرفت است و ایمیدرو نیز همراه با فولاد مبارکه از توسعه هر دو مجموعه فولادسفید دشت و ورق خودرو حمایت می کند.

غریب پور افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، تولید گریدهای جدید در این مجموعه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیش بینی ما از مصرف ورق خودرو، روندی افزایشی است چراکه نیاز صنعت خودرو روز به روز افزایش می یابد که این شرکت هم خوشبختانه در تولید گریدهای مورد نیاز صنعت خودرو پیشتاز است.

غریب پور خاطرنشان کرد: غریب پور توسعه کمی و کیفی در ورق خودرو را نقطه قوت دانست و گفت: همجواری این شرکت با شرکت فولاد سفیددشت، منجر به این می شود که ما بتوانیم طرح های توسعه مشترک را برای هردوی این پلنت ها تعریف و اجرا کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه امکانات فنی، ظرفیت فیزیکی، مواد اولیه و نیاز مصرفی بازار این امکان را در فولاد سفیددشت و ورق خودرو مهیا نموده تا به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد