فولاد و آهن

در آیین تجلیل از ایثارگران ذوب آهن اصفهان عنوان شد؛

ایمان و همدلی باعث پیروزی در دفاع مقدس شد

ایمان و همدلی باعث پیروزی در دفاع مقدس شد
معدن نیوز - آیین تجلیل از ایثارگران شاغل شرکت با حضور سردار حاج کریم نصر فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم و از فاتحان خرمشهر، مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و تعدادی دیگر از مسئولین شرکت چهارشنبه ۱۶ بهمن همزمان با دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، آیین تجلیل از ایثارگران شاغل شرکت با حضور سردار حاج کریم نصر فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم و از فاتحان خرمشهر، مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و تعدادی دیگر از مسئولین شرکت چهارشنبه 16 بهمن همزمان با دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد.

سردار نصر ضمن تبریک دهه مبارک فجر به ایثارگران شرکت گفت: در سال 57 و پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مرز بوم به زانو در آمدند ، هشت سال دفاع مقدس تلاش مذبوحانه دشمنان ایران علیه این مرز و بوم بود که مردم با ایمان و همدلی در این امتحان الهی نیز پیروز شدن.

وی افزود: قشر جوان باید بدانند این کشور با جانفشانی و ایثار پابرجا خواهد ماند و وظیفه آنان است تا در ادامه این مسیر ثابت قدم باشند.

فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم گفت: اخلاص، خدامحوری و ایثار باعث شد که نهال انقلاب در هشت سال دفاع مقدس تبدیل به شجره گردد که هم اکنون دشمنان از ایران هراس داشته باشند.

وی یاد آور شد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قسمتی مهم از تاریخ ایران زمین است که با شروع انقلاب اسلامی و پیروزی آن در بهمن 1357 شکل گرفت و بعد با شروع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ادامه پیدا کرد و نباید از اذهان مردم پاک شود.

اکبر مایلی سرپرست امور شهدا و ایثارگران شرکت نیز در این آیین گفت: رهبری امام خمینی(ره) و نگرش معنوی و الهی ایشان باعث شد تا قلوب مردم مقاوم ایران و رزمندگان اسلام سرشار از ایمان، اخلاص و روحیۀ شهادت طلبی شود.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان خدمات ارزنده ای در هشت سال دفاع مقدس انجام داده است که نمونه آن تقدیم 286 شهید به انقلاب اسلامی است.

در حاشیه این آیین با تعدادی از ایثارگران گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید:

حمیدرضا مویدی شاغل در مدیریت نسوز ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه گفت: این برنامه باعث شد تا دوباره در جمع رزمندگان و خانواده های آنها باشیم.

مهرداد کربلایی حسینی شاغل در مدیریت نورد گفت: دفاع مقدس در امتداد عاشورای حسینی است و باید این فرهنگ را پاس داشت و این کار کمتر از کار شهیدان نیست و نباید هیچ گاه دشمن را فراموش کرد زیرا آنها منتظر یک فرصت هستند.

وی افزود: انجام وظایف و تلاش جهت به گردش در آوردن چرخ صنعت به نحو احسن، وظیفه کنونی ما است و باید در این جبهه نیز پایدار و پیروز باشیم.

منصور قربانی شاغل در مدیریت خدمات و امور اجتماعی با اشاره به اینکه دفاع مقدس برکتی برای ایران بود که دیگر تکرار نخواهد شد گفت: هشت سال دفاع مقدس یک دانشگاه بود که در آن بسیاری از افراد مانند سردار شهید قاسم سلیمانی در آن مکتب پرورش یافتند.

وی خاطر نشان ساخت: چهل سال ایستادگی ایران مقابل تحریم ها ثمره انقلاب و دفاع مقدس است، اکنون که جنگ نرم در دستور کار دشمنان انقلاب و این نظام است همدلی و ایمان بهترین سلاح می باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد