سنگ آهن و ذغال سنگ

تولید در گل گهر از ۲۳ میلیون تن فراتر رفت/ رشد ۲ درصدی تولید بزرگترین تولیدکننده سنگ آهن ایران نسبت به رقم برنامه ریزی شده

تولید در گل گهر از ۲۳ میلیون تن فراتر رفت/ رشد ۲ درصدی تولید بزرگترین تولیدکننده سنگ آهن ایران نسبت به رقم برنامه ریزی شده
پایگاه خبری معدن نیوز - تولید انواع محصول در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در ۱۰ ماه سال ۹۸ از ۲۳.۴ میلیون تن عبور کرد. طی این مدت ۱۳.۳ میلیون تن کنسانتره و افزون بر ۱۰ میلیون تن گندله سنگ آهن در این شرکت تولید شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، تولید انواع محصول در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در 10 ماه سال 98 از 23.4 میلیون تن عبور کرد. طی این مدت 13.3 میلیون تن کنسانتره و افزون بر 10 میلیون تن گندله سنگ آهن در این شرکت تولید شد.

تولید انواع محصول در بزرگ ترین تولیدکننده سنگ آهن ایران با رشد 2 درصدی نسبت به رقم برنامه ریزی شده و افزایش یک درصدی نسبت به عملکرد مدت مشابه سال گذشته همراه شد.

همچنین مجموع تولید کنسانتره سنگ آهن به بیش از 13.3 میلیون تن رسید که رشد دو درصدی نسبت به 10 ماه سال 97 داشت و در عین حال 3درصد بیش از برنامه ریزی بوده است. از سوی دیگر کل تولید گندله سنگ آهن نیز از رقم 10 میلیون و 89هزار تن گذشت که 3درصد بیش از رقم برنامه ریزی و اندکی بیش از مدت مشابه سال قبل است.

گزارش عملکرد شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نشان می دهد در بین کارخانه های فرآوری سنگ  آهن، خطوط 4 تا 7 در رشد تولید پیشتاز بوده اند. این شرکت همچنین در مدت مورد بررسی توانست افزون بر 405 هزار تن کنسانتره سنگ آهن از غبار کارخانه ها تولید کند. 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد