آلومینیوم و مس

تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از شرکت ملی صنایع مس ایران به جهت تامین مالی پروژه بزرگراه خواجه – ورزقان

تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از شرکت ملی صنایع مس ایران به جهت تامین مالی پروژه بزرگراه خواجه – ورزقان
پایگاه خبری معدن نیوز - پورمحمدی گفت: از زمانی‌که دکتر سعدمحمدی مجدداً مسئولیت مدیرعاملی شرکت مس را عهده‌دار شدند انصافاً اتفاقات خوبی در توسعه استان رخ داده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سونگون، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه خواجه-ورزقان ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: از زمانی که دکتر سعد محمدی مجدداً مسئولیت مدیرعاملی شرکت مس را عهده‌دار شدند انصافاً اتفاقات خوبی در استان رخ داده است و بنده با شناختی که از ایشان به‌عنوان یک انسان وارسته و پایبند به تعهدات سراغ دارم مطمئن هستم تمامی خواسته‌های ایشان برای توسعه استان محقق خواهد شد.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه کشاورزی، صنعت، معدن و ... در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امروز شاهد اتفاقات خوبی در استان در حوزه‌های معادن مس، صنعت خودرو، طرح نفلین سیلیت و کشاورزی هستیم.

وی با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی در داخل استان گفت: در این شرایط دشوار اقتصادی، امروز 24 پروژه راه‌سازی در استان به‌صورت هم‌زمان در حال اجراست که استان را تبدیل به کارگاه راه‌سازی کرده است و بزرگراه خواجه – ورزقان که توسط شرکت ملی صنایع مس ایران تأمین مالی شده است دارای پیشرفت خوب و وضعیت مطلوبی است که جا دارد از مسئولین این شرکت تقدیر و تشکر کنم.

پورمحمدی در پایان گفت: بنا بر گزارشات ارایه شده از طرف نیروی انتظامی استان رسیدگی به وضعیت بزرگ‌راه تبریز-اهر موجب کاهش 40 درصدی تصادفات در این بزرگراه شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد