معدن

برگزاری دوره آموزشی شناخت بازار سرمایه با تاکید بر مباحث بورس برای مدیران و کارشناسان ایمیدرو

برگزاری دوره آموزشی شناخت بازار سرمایه با تاکید بر مباحث بورس برای مدیران و کارشناسان ایمیدرو
پایگاه خبری معدن نیوز - دوره آموزشی شناخت بازار سرمایه با تاکید بر مباحث بورس، برای مدیران و کارشناسان ایمیدرو برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، دوره آموزشی شناخت بازار سرمایه با تاکید بر مباحث بورس، برای مدیران و کارشناسان ایمیدرو برگزار شد.

این دوره آموزشی از سوی مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو و امروز طی مدت 6 ساعته برگزار شد.

احسان رضاپور به عنوان مدرس این دوره،‌ موضوعاتی همچون فرصت ها و ابزارهای مختلف سرمایه گذاری در کشور، تبیین فاکتورهای اثرگذار بر جذابیت فرصت های سرمایه گذاری در مسکن و بورس، تشریح ریسک و بازده فرصت های سرمایه گذاری، مزایا و معایب بورس، تحلیل صورت های مالی و ترازنامه شرکت ها و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بازار سرمایه و ریسک و بازده آنها را تشریح کرد.

از دیگر موضوعات تبیین شده در این دوره آموزشی، ارکان بازار سرمایه، آشنایی با بورس ها و مفاهیم کلیدی سرمایه گذاری این حوزه، انواع افزایش سرمایه شرکت ها و مجامع با اهمیت، مفاهیم تابلوی معاملات و نحوه سفارش گذاری در سامانه معاملات آنلاین، انواع روش های مستقیم و غیرمستقیم سرمایه گذاری بورس (صندوق های مختلف سرمایه‌گذاری) و روش های تحلیلی و ارزش گذاری در بازار سرمایه بود.

علاوه بر این، معرفی فاکتورهای تحلیل بنیادی و تکنیکال، اصول اولیه تشکیل سبد سهام، بررسی فرآیند احراز هویت و فرآیند کدگیری و آغاز معامله سهام و نیز آشنایی با تالار مجازی بورس ایران و سیستم کدال و صنایع موجود در بورس، از موضوعاتی بود که طی دوره آموزشی شناخت بازار سرمایه مطرح شد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد