فولاد و آهن

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛

تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان، افتخاری بزرگ برای کشور است

تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان، افتخاری بزرگ برای کشور است
پایگاه خبری معدن نیوز - سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دوشنبه ۵ اسفند ماه در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه توانایی های فنی مهندسی ایران با محوریت رونق تولید با دستاوردهای این شرکت آشنا شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، دوشنبه 5 اسفند ماه در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه توانایی های فنی مهندسی ایران با محوریت رونق تولید با دستاوردهای این شرکت آشنا شد.

وی در این بازدید با ابراز خرسندی از تولید ریل ملی به عنوان یک افتخار بزرگ، گفت: تولید این محصول استراتژیک با طراحی و پیچیدگی های خاصی که دارد، کار بسیار بزرگی است که کارشناسان و متخصصین کشورمان توانستند برای اولین بار آن را تولید نمایند.

وی از مجاهدت و همکاری همه تلاشگران جبهه صنعت در ذوب آهن اصفهان که توانسته اند در راستای بومی سازی و تولید دانش گام بردارند قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که این حرکت های جهادی با جدیت بیشتر دنبال شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به طور ویژه از غرفه ذوب آهن اصفهان و نمونه ریل تولید شده در این شرکت بازدید نمود و مرتضی شیرین پرور مدیر تحقیق و توسعه در خصوص چگونگی تولید و توانمندی های ذوب آهن اصفهان در راستای تولید انواع ریل و به کارگیری آن در خطوط ریلی کشور مطالبی را ارائه نمود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد