فولاد و آهن

افزایش ۶۸ درصدی درآمدهای فولاد هرمزگان از محل فروش محصولات تا پایان بهمن ماه/ فروش ۱.۴ میلیون تنی اسلب هرمز در ۱۱ ماهه امسال

افزایش ۶۸ درصدی درآمدهای فولاد هرمزگان از محل فروش محصولات تا پایان بهمن ماه/ فروش ۱.۴ میلیون تنی اسلب هرمز در ۱۱ ماهه امسال
پایگاه خبری معدن نیوز - نرخ فروش هر تن از این محصول با ۱۵.۸ درصد افزایش نسبت به دی ماه به ۴۵‌میلیون و ۱۵۰‌هزار ریال رسیده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، نرخ فروش هر تن از این محصول با 15.8درصد افزایش نسبت به دی ماه به 45‌میلیون و 150‌هزار ریال رسیده است.

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در بهمن ماه سال جاری عملکرد موفقی داشته و موفق به فروش بیش از 129 هزار تن انواع اسلب فولادی شده است.

به این ترتیب مقادیر فروش تجمیعی اسلب این شرکت در این دوره به بیش از یک میلیون و 428 هزار تن رسیده که این میزان فروش در مقایسه با مدت مشابه گذشته بیش از 13درصد افزایش داشته است.

نرخ فروش هر تن از این محصول با 15.8 درصد افزایش نسبت به دی‌ماه به 45 میلیون و 150 هزار ریال رسیده است. میانگین نرخ فروش از ابتدای سال معادل 38میلیون و 220هزار ریال است.

جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی این شرکت تا پایان بهمن ماه سال گذشته به بیش از 54 هزار و 788 میلیارد ریال رسیده که این میزان فروش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجه 68 درصدی را نشان می‌دهد.

نرخ فروش محصولات در یک سال اخیر به طور متوسط افزایش 49 درصدی را نشان می‌دهد.

مقادیر فروش نیز همان گونه که در بالا اشاره شد در مقایسه با 11 ماهه سال گذشته، در حدود 13 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در نمودار زیر روند تغییرات نرخ فروش اسلب این شرکت طی 6 ماه اخیر ارائه شده است.

همان‌گونه که در نمودار زیر نیز قابل مشاهده است شاهد ایجاد روند صعودی در نرخ فروش محصول این شرکت پس از چند ماه افت اندک قیمت و افزایش یکباره و جهشی نرخ فروش در بهمن ماه هستیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد