اخبار استان ها

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی؛

واحدهای فولادی استان ۱۴ درصد از تولید فولاد کشور را به خود اختصاص داده‌اند

واحدهای فولادی استان ۱۴ درصد از تولید فولاد کشور را به خود اختصاص داده‌اند
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: واحدهای فولادی استان علی‌رغم عدم وجود منابع معدنی فولادی، ۱۴ درصد از تولید فولاد کشور را در بین ۳۲ استان به خود اختصاص داده‌اند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: واحدهای فولادی استان علی‌رغم عدم وجود منابع معدنی فولادی، 14 درصد از تولید فولاد کشور را در بین 32 استان به خود اختصاص داده‌اند.

حبیب امین‌زاده بیان کرد: جلسات متعدد به منظور ایجاد وحدت رویه و راهکارهای یکپارچه، با هدف کنترل قیمت فولاد و رفع مشکلات واحدهای فولادی استان برگزار شده است.

وی افزود: واحدهای فولادی استان و لذا مجموعه‌های فولادی استان نیاز واقعی واحدهایشان را در زمینه تمامی فرآورده‌های فولادی اعم از ورق، شمش، بیلت و آهن اسفنجی اعلام کنند تا نسبت به تأمین آن اقدام شود.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد تعادل در بحث تولید و مصرف فولاد استان از ممنوعیت صادرات آهن اسفنجی به دلیل نیاز تولیدکنندگان داخلی خبر داد و اظهار کرد: با ارائه پیشنهادات کارشناسی و سازنده در حوزه صنایع فولادی و معدنی، اهداف این حوزه اشتغال‌زا و ارز آور را نهایی خواهیم کرد و طی هفته‌های آتی نیز موضوع نهایی شدن خرید نقدی و خرید از بورس پیگیری خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد