ورزش بنگاه ها

تغییرات در باشگاه سپاهان/ سکان سپاهان در دستان منوچهر نیکفر

تغییرات در باشگاه سپاهان/ سکان سپاهان در دستان منوچهر نیکفر
پایگاه خبری معدن نیوز - مسعود تابش از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و منوچهر نیکفر، رییس هیات مدیره به عنوان سرپرست، تا تعیین مدیرعامل جدید منصوب شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مسعود تابش از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و منوچهر نیکفر، رییس هیات مدیره به عنوان سرپرست، تا تعیین مدیرعامل جدید منصوب شد.

ایرج ترابی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: در پی استعفای مسعود تابش، مدیرعامل وقت باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان، هیات مدیره باشگاه با تشکیل جلسه، استعفای نامبرده را قبول کرده و در ادامه منوچهر نیکفر رییس هیات مدیره باشگاه را به صورت موقت تا تعیین مدیرعامل جدید به سرپرستی باشگاه سپاهان منصوب نمودند.

 ترابی با اشاره به شرایط خاص باشگاه سپاهان تصریح کرد: دغدغه مدیریت ارشد فولادمبارکه همواره بر این بوده و هست که باشگاه سپاهان، جایگاه شایسته خود را داشته و همچنان بر مسیر تعالی و بهبود حرکت نماید. 

 مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه افزود: هر تصمیمی هم که در این راه اتخاذ می شود، قطع به یقین همراستا با اهداف باشگاه بوده و همچنان بر بهبود فضای پیش رو تاکید میشود.

گفتنی است مسعود تابش امروز دهم اسفند98 از سمت خود کناره گیری نمود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد