خودرو و صنایع وابسته

توسعه ساخت داخل قطعات ۲۰۶

توسعه ساخت داخل قطعات ۲۰۶
خبرگزاری تخصصی معدن- به منظور کاهش آلایندگی و دست یابی به الزامات استاندارد یورو ۴ باک بنزین چندلایه ۲۰۶ ساخته شده از آلیاژهای پلیمری خاص توسط شرکت ساپکو داخلی سازی شده است.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- به منظور کاهش آلایندگی و دست یابی به الزامات استاندارد یورو 4 باک بنزین چندلایه 206 ساخته شده از آلیاژهای پلیمری خاص توسط شرکت ساپکو داخلی سازی شده است.
به گزارش معدن نیوز ؛ این باک بنزین که در نمایشگاه خودروی البرز نیز به نمایش گذاشته شده تا پایان سال جاری به تولید انبوه می رسد.
صرفه جویی  ارزی، اشتغال زایی در صنایع قطعه سازی مربوطه و خنثی سازی تحریم های اقتصادی از دستاوردهای تامین داخل این مجموعه است.
این گزارش حاکی است، نصب باک بنزین چندلایه جدید به تدریج روی تمامی محصولات 206 نصب و به صورت رمپ آپ از 20 هزار دستگاه شروع می شود.
بر اساس این گزارش در حال حاضر 78 درصد ارزشی قطعات 206  ساخت داخل و هدف ساپکو رساندن این میزان به صد در صد در نزدیک ترین زمان ممکن است.
بلوک سیلندر موتور تی یو 3 نیز توسط شرکت ساپکو ساخت داخل شده و در شرکت قطعات ریخته گری ایران خودرو تولید می شود.
به گزارش ایکوپرس شرکت ساپکو میل لنگ 206 را نیز داخلی سازی کرده و در حال کسب تاییدیه های لازم از مراجع معتبر جهانی برای صنعتی سازی آن است.
به گفته مسوولان ساپکو در نمایشگاه خودروی البرز این شرکت به منظور دست یابی سریع تر  و با هزینه کم تر به هدف های ساخت داخل، فناوری های مورد نیاز را بی واسطه از منابع معتبر در سطح جهانی تامین می کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد