خودرو و صنایع وابسته

عضو هیات مدیره شرکت سایپا کاشان:

سهام سایپا کاشان کم ریسک و پربازده خواهد بود

سهام سایپا کاشان کم ریسک و پربازده خواهد بود
خبرگزاری تخصصی معدن- رمضان شرقی عضو هیات مدیره شرکت تولید خودرو سایپا کاشان و عضو گروه خودروسازی سایپا جزئیات پذیرفته شدن شرکت سایپا کاشان در فرابورس را تشریح کرد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- رمضان شرقی عضو هیات مدیره شرکت تولید خودرو سایپا کاشان و عضو گروه خودروسازی سایپا جزئیات پذیرفته شدن شرکت سایپا کاشان در فرابورس را تشریح کرد.
به گزارش معدن نیوز ؛ رمضان شرقی عضو هیات مدیره شرکت تولید خودرو سایپا کاشان و عضو گروه خودروسازی سایپا با بیان جزئیات پذیرفته شدن شرکت سایپا کاشان در فرابورس اظهار داشت: میزان سرمایه شرکت در حال حاضر 5/2 میلیارد سهم بوده که ارزش اسمی آن 250 میلیارد تومان است و این میزان سرمایه درصد قابل توجهی از دارائی های شرکت را پوشش می دهد و از این حیث در بین شرکتهای موجود در بورس، ضریب بسیار مناسبی محسوب شده و در مقایسه با دیگر شرکتها جزو شرکتهای سایز بزرگ طبقه بندی می شود.
وی در مورد مراحل پذیرفته شدن شرکت سایپا کاشان در فرابورس گفت: ورود یک شرکت به فرابورس با مجوز سهامدار عمده عملی می شود و حضور شرکت سایپاکاشان در بازار فرابورس در راستای سیاست های هیأت مدیره شرکت سایپا بوده و در ادامه موفقیت هایی که طی مدت 2 سال فعالیت شرکت به دست آمده با اخذ مجوز ورود به بورس موفقیت دیگری را رقم زده و امکان سرمایه گذاری همه اقشار جامعه از طریق کارگزاران بورس و امکان خرید سهام شرکت سایپا کاشان را فراهم آورده لذا با توجه به وضعیت فعلی شرکت و برنامه های آتی آن، هیأت  پذیرش فرا بورس، با درخواست شرکت موافقت کرد.
وی به مزایای ورود شرکت سایپا کاشان به فرابورس اشاره کرد و گفت: ورود به بورس موجب انتفاع همه اقشار جامعه و افزایش اعتبار شرکت سایپا کاشان  خواهد شد و به دنبال آن با کسب سهام شرکت توسط پرسنل، موجب رضایتمندی و تعلق سازمانی بیشتر آنان فراهم شده و انگیزه تولید باکیفیت را افزایش می دهد، گروه سایپا نیز با بهره مندی از معافیتهای مالیاتی و افزایش توان رقابتی اعتبار خویش را ارتقا خواهد داد و در نهایت  شهرستان کاشان نیز با افزایش تعداد شرکتهای کاشانی موجود در بورس، سهم خود را در بازار سرمایه کشور افزایش داده و زمینه ساز رونق بیشتر اقتصادی آن خواهد بود.
عضو هیات مدیره شرکت سایپا کاشان گفت: شرکت سایپاکاشان با شرایط موجود هم قابلیت ورود به بازار اول بورس اوراق بهادار را دارد اما فرآیند طی آن به دلیل ضوابط بیشتر ، طولانی تر می باشد. به هر حال پس از ورود به فرابورس سایپا کاشان می تواند اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.
 وی همچنین در خصوص نماد شرکت  افزود: نماد شرکت نیز در زمانی نزدیک به تاریخ عرضه، توسط فرابورس مشخص خواهد شد و در حال حاضر نزدیک به 440 شرکت در بورس اوراق بهادار و 50 شرکت در بازار فرابورس پذیرفته شده اند.
وی در ادامه گفت: قیمت سهام توسط نظام عرضه و تقاضا در روز اول تعیین خواهد شد و در هر شرایط مدل هایی برای ارزیابی سهام موجود است که هر مدل بر اساس رویکرد خود قیمتی را پیشنهاد می کند.
وی در خصوص مزایای این شرکت ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به تیراژ تولید سال 90 شرکت، طرح های توسعه در دست اقدام و معافیت مالیاتی 10 ساله ای که شرکت کسب کرده و قراردادهای بلندمدتی که منعقد شده است توصیه می کنم به سهام شرکت سایپا کاشان به عنوان یک سهم کم ریسک و پربازده نگاه شود و شایسته است که هر سایپایی، هر کاشانی و هر ایرانی در سبد شخصی خود مالکیت شرکت سایپا کاشان را نیز قرار دهد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد