آلومینیوم و مس

معاون عملیات امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه خبر داد؛

تحقق برنامه پیش بینی شده تولید سال جاری در امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه دو هفته قبل از پایان سال

تحقق برنامه پیش بینی شده تولید سال جاری در امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه دو هفته قبل از پایان سال
پایگاه خبری معدن نیوز - معاون عملیات امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه از تحقق برنامه پیش بینی شده تولید سال جاری در امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه خبر داد و گفت: با همت و تلاش بی وقفه، همدلی و مسئولیت پذیری، کارکنان سختکوش امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه، روز ۱۲ اسفندماه و دو هفته قبل از پایان سال، اهداف برنامه تولید سال ۹۸ را محقق کردند.
  بزرگنمايي:

معاون عملیات امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه از تحقق برنامه پیش بینی شده تولید سال جاری در امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه خبر داد و گفت: با همت و تلاش بی وقفه، همدلی و مسئولیت پذیری، کارکنان سختکوش امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه، روز 12 اسفندماه و دو هفته قبل از پایان سال، اهداف برنامه تولید سال 98 را محقق کردند.

عباس ابراهیمی میمند با اشاره به تولیدات تغلیظ مجتمع مس سرچشمه در سال جاری اظهار کرد: در سال جاری با عنایت به توصیه مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر رونق تولید، پرسنل امور تغلیظ با مدنظر قرار دادن نقشه راه سال که راس آن کرامت انسانی، تفکر، برنامه ریزی اهداف و تلاش جهادی بود کار را آغاز کردند.

 وی افزود: در سایه الطاف الهی و پشتوانه مدیریت ارشد استوارتر از همیشه در مسیر افزایش رونق صنعت مس گام برداشته و با همت و تلاش بی وقفه، همدلی و مسئولیت پذیری کارکنان سختکوش امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه، روز 12 اسفندماه و دو هفته قبل از پایان سال، اهداف برنامه تولید سال 98 را محقق کردند.

 معاون عملیات امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه در خصوص جزئیات این خبر عنوان کرد: تناژ سنگ معدن ورودی به تغلیظ طبق برنامه سال 98 برابر با 28 میلیون و 730 هزار تن بوده است که در تاریخ 10 اسفندماه به همت و تلاش کارکنان تغلیظ محقق گردید که نسبت به سال قبل 2.50 درصد معادل 697 هزار و 722 تن افزایش داشته است.

براهیمی ادامه داد: تناژ کنسانتره مس(نوار بیست) طبق برنامه سال 98 برابر 663 هزار و 260 تن بوده است که در تاریخ 7 اسفندماه 98 به طور کامل محقق گردیده و نسبت به سال قبل 1.09 درصد معادل 7 هزار و 243 تن افزایش داشته ایم.

 معاون عملیات امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه با اشاره به اینکه تناژ کنسانتره مولیبدن طبق برنامه سال 98 برابر 5 هزار و 95 تن بوده است، یادآور شد: این تناژ در تاریخ 11 دی ماه امسال به طور کامل محقق گردیده و نسبت به سال قبل 31 درصد معادل 1391 تن افزایش تولید را نشان می دهد.

 ابراهیمی بیان کرد: تناژ مس محتوی (نوار بیست) طبق برنامه سال 98 برابر با 157 هزار و 37 تن بوده است که در روز 12 اسفندماه سال جاری به طور کامل محقق شده و نسبت به سال قبل 0.20 درصد معادل 317 تن افزایش داشته ایم.

 معاون عملیات امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه همچنین خاطرنشان کرد: در بخش تعمیرات و نگهداری با پایش مستمر تجهیزات و نیروی انسانی در سال جاری به رکورد بی سابقه ای در آماده بکاری تجهیزات دست پیدا کردیم.

 ابراهیمی در این خصوص توضیح داد: در آسیاهای اولیه با 7.51 آسیا در خط که نسبت به سال قبل 1.94 درصد(معادل 1220 ساعت) افزایش نشان می دهد و در آسیاهای نیمه خودشکن نیز با 1.79 آسیا در خط نسبت به سال قبل 2.56 درصد(معادل 370 ساعت) افزایش داشته ایم.

وی در پایان از تمامی واحدهای مختلف مجتمع مس سرچشمه که در سال جاری پشتیبانی موثری از خط تولید انجام دادند تشکر و قدردانی نمود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد