فولاد و آهن

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان مطرح کرد؛

ذوب آهن اصفهان پیشگام در مقابله با ویروس کرونا

ذوب آهن اصفهان پیشگام در مقابله با ویروس کرونا
پایگاه خبری معدن نیوز - ذوب آهن اصفهان به عنوان یک صنعت پیشگام در مقابله با شیوع بیماری کرونا اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه و درمانی مختلفی در عرصه های گوناگون انجام داده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، ذوب آهن اصفهان به عنوان یک صنعت پیشگام در مقابله با شیوع بیماری کرونا اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه و درمانی مختلفی در عرصه های گوناگون انجام داده است.

در این خصوص با منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت گفتگو شده است که حاصل آن در پی می آید:

وی گفت: با شروع اولین مباحث در خصوص شیوع کرونا در کشور، ذوب آهن اصفهان با تشکیل ستاد بحران با محوریت بیمارستان شهید مطهری اقدامات موثر و گسترده ای با برنامه ریزی مناسب و هماهنگ با سایر مراجع ذیربط از سوم اسفند ماه آغاز نمود. در این ستاد بحران معاونین مدیرعامل شرکت، بیمارستان شهید مطهری، مدیریت های HSE ، خدمات و امور اجتماعی، روابط عمومی ، بازرسی، حراست و امور شهری و پسماند عضویت دارند و کلیه فعالیت ها بر اساس مصوبات آن انجام می شود. 

مدیرعامل ذوب آهن افزود: بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان پیش از اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا در ایران، فعالیت های را آغاز نمود و هم اکنون در این راستا بخشی را کاملاً به صورت آماده باش به بیماران تب دار و مشکوک به کرونا اختصاص داده است. در بخش ورودی اورژانس هم بیماران به دو بخش جداگانه بیماران تب دار و غیر تب دار تفکیک می شوند.

یزدی زاده افزود: همچنین مدیریت خدمات شهری و امور پسماند ذوب آهن، گندزدایی و ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی شرکت، ساختمان های اداری، رختکن های کارگاهی و سرویس های بهداشتی، آسانسورهای ساختمان های شرکت، ساختمان های سایر ارگان های مستقر در کارخانه، سمپاشی و ضد عفونی محیط و تامین و پخش مواد شوینده (مایع صابون، الکل، وایتکس، جوهر نمک و ... ) برای نظافت ساختمان مدیریت های را جهت کنترل ویروس کرونا انجام داده است.

مدیرعامل ذوب آهن از اطلاع رسانی لحظه به لحظه به مدیران و کارکنان شرکت در خصوص اقدامات لازم برای کنترل بیماری کرونا، ارائه مطالب آموزشی و غیره در رسانه های این شرکت خبر داد و گفت: خوشبختانه مدیریت و کارکنان ذوب آهن اصفهان، با بهره گیری از فرهنگ کار و تلاش در این شرکت، نسبت به رعایت موارد بهداشتی و ایمنی نهایت دقت را دارند و خط تولید این شرکت با همت همه تلاشگران و مسئولین با قدرت به کار خود ادامه می دهد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد