فولاد و آهن

فولادساز چینی با هدف تامین سرمایه در گردش خود، اوراق قرضه منتشر می کند

فولادساز چینی با هدف تامین سرمایه در گردش خود، اوراق قرضه منتشر می کند
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت Baosteel چین علیرغم شیوع ویروس کرونا، اوراق قرضه به ارزش ۴۳۰ میلیون دلار صادر می کند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، شرکت Baosteel چین علیرغم شیوع ویروس کرونا، اوراق قرضه به ارزش 430 میلیون دلار صادر می کند

رویترز گزارش داد: شرکت آهن و فولاد Baoshan که یکی از تولیدکنندگان برتر فولاد چین است روز سه شنبه اعلام کرد، اوراق قرضه ای به ارزش 3 میلیارد یوان معادل 430 میلیون دلار صادر می کند تا بتواند تا حدودی سرمایه در گردش خود را در میان شیوع ویروس کرونا بالا برده و تقویت نماید.

اوراق قرضه با سررسید سه ساله خواهد بود که قسط نخست 20 میلیارد یوانی شرکت در طرح صدور مذکور توسط تنظیم کننده این اوراق برای ماه اکتبر 2020 تصویب شده است.

سخنگوی این شرکت که به نام Baosteel نیز شناخته می شود در بورس آتی شانگهای گفت: بودجه جمع آوری شده برای بازپرداخت بدهی ها استفاده می شود.

پکن حمایت های مالی خود را برای سر پا نگه داشتن کسب و کارها تقویت کرده و اجازه می دهد تامین مالی و صدور اوراق قرضه توسط شرکت هایی که به شدت تحت تاثیر کروناویروس قرار گرفته اند تسریع شود.

شیوع ویروس کرونا در چین بیش از 2900 کشته برجای گذاشته و به سرعت در سراسر جهان گسترش یافته است، در پی این اتفاق انبارهای محصولات فولادی در کشور چین رکورد بالایی را به ثبت رسانده و به تهدیدی برای نقدینگی فولادسازان این کشور تبدیل شده است.

قراردادهای معاملات میلگردهای ساختمانی در بورس معاملات آتی شانگهای از ژانویه 2020 تاکنون بیش از 5 درصد کاهش یافته است.

یک مقام مسئول از گروه Baowu Steel چین که شرکت مادر Baosteel می باشد اعلام کرد: سفارشات اخیر این شرکت برای ماه مارس حدود 5 درصد کاهش یافته است.

وی همچنین گفت: انتظار دارد که به دلیل ابتلا به این بیماری همه گیر، سود سه ماهه اول این گروه حدود 2 میلیارد یوان کاهش و به 3 میلیارد یوان برسد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد