سنگ آهن و ذغال سنگ

تقدیر سپاه سیرجان از شرکت سنگ آهن گهرزمین

تقدیر سپاه سیرجان از شرکت سنگ آهن گهرزمین
پایگاه خبری معدن نیوز - سرهنگ سبزعلی پور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان با حضور در مهمانسرای شرکت در سیرجان ضمن ملاقات با معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین از همکاری و پشتیبانی این شرکت در زمینه های فرهنگی و خدمات اجتماعی با اهدا لوح تقدیر، قدردانی سپاه و فرماندهی سپاه را از مدیریت بسیجی حاکم بر گهرزمین اعلام نمود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، سرهنگ سبزعلی پور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان با حضور در مهمانسرای شرکت در سیرجان ضمن ملاقات با معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین از همکاری و پشتیبانی این شرکت در زمینه های فرهنگی و خدمات اجتماعی با اهدا لوح تقدیر، قدردانی سپاه و فرماندهی سپاه را از مدیریت بسیجی حاکم بر گهرزمین اعلام نمود.

سبزعلی پور در این دیدار عنوان کرد: باعث خوشحالی است کسانی که دیروز در دفاع مقدس نقش موثری داشتند امروز هم در جهاد اقتصادی با همان روحیه مشغول خدمت هستند و حامی خانواده شهدا و ایثارگران و ارزشها می باشند.

حسین دلاوریان معاون اداری و پشتیبانی شرکت سنگ آهن گهرزمین نیز ضمن عرض خیر مقدم افزود: تفکر حاکم بر مدیران گهرزمین یک تفکر بسیجی است و افتخار همه ما، خدمت به جامعه اسلامی خصوصا خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می باشد.

وی همچنین اظهار داشت: اگرچه بعضی افراد از این تفکر و روحیه، خرسند نیستند اما تا زمانی که این جمع در شرکت گهرزمین باشند با تمام توان این تفکر و راه را ادامه خواهند داد و در کنار سپاه در حفظ دستاوردهای انقلاب و خدمت به مردم تلاش خواهند کرد.

دلاوریان اشتغال قریب به هفت هزار نفر در این شرایط اقتصادی را حاصل تفکر بسیجی حاکم بر مجموعه دانست و عنوان کرد: اگر خدمتی ارائه می شود، وظیفه ما در مقابل مردم صبور و خوب است که این خدمات اندک، در قبال خوبیهای این مردم ناچیز می باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد