فولاد و آهن

بیمارستان شهید مطهری، ایمن ترین مرکز درمانی در مقابله با کرونا

بیمارستان شهید مطهری، ایمن ترین مرکز درمانی در مقابله با کرونا
پایگاه خبری معدن نیوز - در راستای مصوبات کمیته بحران، مسئولین روابط عمومی شرکت با حضور در بیمارستان شهید مطهری، با مسئولین این مرکز درمانی در خصوص مقابله با بیماری کرونا، بحث و گفتگو کردند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در راستای مصوبات کمیته بحران، مسئولین روابط عمومی شرکت با حضور در بیمارستان شهید مطهری ، با مسئولین این مرکز درمانی در خصوص مقابله با بیماری کرونا، بحث و گفتگو کردند.

در این نشست آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری گفت: این بیمارستان خدمت رسانی به مردم منطقه را در خصوص تشخیص و درمان بیماری کرونا به عهده دارد و شایعاتی که در خصوص انتقال بیماران کرونایی از سایر شهرها به این مراکز درمانی وجود دارد کاملاً بی اساس است.

وی افزود: بیمارستان شهید مطهری به عنوان ایمن ترین بیمارستان فعالیت های آموزشی خود و همچنین آمادگی برای مواجه با بیماران کرونایی را از زمانی آغاز کرد که این بیماری فقط در کشور چین شیوع پیدا کرده بود به همین دلیل آمادگی لازم وجود داشت.

آجدانی تصریح کرد: بر اساس مصوبات نهادهای رسمی استان ، برخی بخش های بیمارستان جهت بستری کردن بیماران مشکوک به کرونا اختصاص یافت که در این راستا تجهیزات لازم تهیه و به نیروی انسانی آموزش های لازم داده شد. همچنین تمهیداتی اندیشیده شده که اگر در شرایط فوق بحران قرار گرفتیم ، اجرایی خواهد شد که امیدوارم آن شرایط ایجاد نشود.

وی افزود: جهت تشخیص بیماری کرونا نیز سه تیم سیار و همچنین اکیپ هایی در درب ورودی کارخانه و ترمینال آزادگان مستقر شد و خوشبختانه تا کنون هیچ مورد مثبتی گزارش نشده است.

رئیس بیمارستان شهید مطهری گفت: کادر درمان بیمارستان شهید مطهری به لحاظ تعهد اخلاقی، تخصص و دانش حرفه ای از جمله بهترین کادرهای درمان کشور هستند و ایثارگرانه برای خدمت در بخشی که بیماران مشکوک به کرونا بستری می باشند، با هم رقابت می کنند و حتی کارکنان غیر کادر درمان نیز برای هر گونه همکاری اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: این بحران اثبات کرد که کادر درمان باید از حق سختی کار برخوردار باشند که امیدوارم در مورد کادر درمان بیمارستان شهید مطهری این امر تحقق یابد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد