فولاد و آهن

کارمند شرکت فولاد و سنگ آهن CSN برزیل به کرونا ویروس مبتلا شد

کارمند شرکت فولاد و سنگ آهن CSN برزیل به کرونا ویروس مبتلا شد
پایگاه خبری معدن نیوز - رویترز گزارش داد؛ یک منبع آگاه از شرکت فولاد Cia Siderúrgica Nacional برزیل گفته: یک کارمند این شرکت که دومین تولیدکننده محصولات تخت فولادی برزیل محسوب می شود تست ابتلا به کروناویروسش در Sao Paulo مثبت تشخیص داده شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، رویترز گزارش داد؛ یک منبع آگاه از شرکت فولاد Cia Siderúrgica Nacional برزیل گفته: یک کارمند این شرکت که دومین تولیدکننده محصولات تخت فولادی برزیل محسوب می شود تست ابتلا به کروناویروسش در Sao Paulo مثبت تشخیص داده شده است.

برزیل تاکنون 34 مورد ابتلا به کرونا ویروس را تشخیص داده اما هیچ تلفاتی را گزارش نکرده است.

لازم به ذکر است CSN یک شرکت پرتغالی اصل می باشد و مقر اصلی آن در لیسبون است.

شرکت CSN علاوه بر تولید فولاد، دومین تولید کننده بزرگ سنگ آهن‌ کنسانتره در برزیل بعد از واله می باشد. تا پایان سال 2019، شرکت فوق سومین تولید کننده سنگ آهن برزیل بود که توانست در پایان سال 2020 با افزایش تولید جایگاه دوم را کسب کرده و شرکت آنگلو آمریکن را به جایگاه سوم تنزل دهد.

در حال حاضر CSN رقابت سختی برای تامین خوراک کارخانجات گندله سازی واقع در خاورمیانه با واله عمان دارد و در نیمه سال 2020 در یک مناقصه بین المللی توانست به عنوان تامین کننده اصلی خوراک کارخانه گندله سازی بحرین استیل (GIIC سابق) برای مدت 20 سال آینده تعیین شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد