بورس

بورس امروز هم نزولی ماند

بورس امروز هم نزولی ماند
پایگاه خبری معدن نیوز - روند نزولی شاخص بورس که از هفته گذشته آغاز شده، به امروز هم کشیده شد؛ هرچند شاخص کل در دقایق نخستین معاملات صعودی بود اما در طول معاملات سقوط کرد و بازار امروز با شاخص نزولی بسته شد
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، روند نزولی شاخص بورس که از هفته گذشته آغاز شده، به امروز هم کشیده شد؛ هرچند شاخص کل در دقایق نخستین معاملات صعودی بود اما در طول معاملات سقوط کرد و بازار امروز با شاخص نزولی بسته شد.

شاخص کل بازار سرمایه امروز با 8639 واحد نزول به رقم 494 هزار و 99 واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز 3345 واحد ریزش داشت و رقم 172 هزار و 385 واحد را ثبت کرد.

در این بازار 696 هزار معامله انجام شد که 47 هزار و 215 میلیارد ریال ارزش داشت.

امروز 280 نماد منفی و 62 نماد مثبت بودند که از میان آن ها صنایع پتروشیمی خلیج فارس و گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی پارس، سرمایه گذاری غدیر، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را در بورس گذاشتند.

همچنین بانک‌های ملت و تجارت، گلوکوزان، سایپا، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران نمادهای پربیننده بورس بودند.

معاملات فرابورس امروز نیز به دلیل اختلالی که صبح امروز در سامانه معاملاتی بازارهای فرابورس ایجاد شد، از ساعت 11:30 قرقرار شده و تا ساعت 14 ادامه دارد. که اطلاعات آن پس از پایان بازار به خبر اضافه می‌شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد