فولاد و آهن

ثبت رکورد جدید تولید شمش در واحد ذوب شاهین مجتمع فولاد صنعت بناب/ تولید شمش از بیشینه مقدار تولید در سال‌های گذشته و از بدو تاسیس عبور کرد

ثبت رکورد جدید تولید شمش در واحد ذوب شاهین مجتمع فولاد صنعت بناب/ تولید شمش از بیشینه مقدار تولید در سال‌های گذشته و از بدو تاسیس عبور کرد
پایگاه خبری معدن نیوز - تولید شمش فولادی در واحد ذوب شاهین ِ مجتمع فولاد بناب از بیشینه مقدار تولید در سال‌های گذشته با ثبت رکوردی جدید از بدو تاسیس عبور کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، تولید شمش فولادی در واحد ذوب شاهین مجتمع فولاد بناب از بیشینه مقدار تولید در سال‌های گذشته با ثبت رکوردی جدید از بدو تاسیس عبور کرد.

ذوب شاهین بناب دارای یک کوره قوس الکتریکی 50 تنی می باشد که شمش های فولادی با ابعاد 150 در 150 به طول 12 متر با کیفیت بالا در گرید های 3sp و 5sp را تولید می کند.

شمش های تولیدی این واحد علاوه بر خطوط نورد این مجتمع در بازارهای خارجی نیز عرضه می شود که این اتفاق مزید بر کیفیت بالا و قابل رقابت با سایر محصولات خارجی می باشد.

ظرفیت تولید سالانه ذوب شاهین بناب به میزان 300 هزار تن در سال می باشد که با تمهیدات و برنامه ریزی صورت گرفته برای تامین مواد اولیه در سال آینده میزان تولید فعلی بهبود داده خواهد شد و شاهد ارتقاء رکورد ثبت شده فعلی نیز خواهیم بود.

شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب دارای دو واحد ذوب و ریخته گری ذوب شاهین با کوره قوس و ذوب شهریار با کوره القایی و 7 خط نورد می باشد که انواع مقاطع محصولات فولادی را مطابق با استانداردهای جهانی تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کند


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد