آلومینیوم و مس

رئیس اداره محیط زیست و بهداشت محیط و عضو کمیته پیشگیری از کرونا ویروس مجتمع مس سرچشمه خبر دداد؛

انجام فرآیند بیماریابی و بازرسی بهداشت محیط کار در مجتمع مس سرچشمه

انجام فرآیند بیماریابی و بازرسی بهداشت محیط کار در مجتمع مس سرچشمه
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس اداره محیط زیست و بهداشت محیط و عضو کمیته پیشگیری از کرونا ویروس مجتمع مس سرچشمه از انجام فرآیند بیماریابی و بازرسی بهداشت محیط کار مجتمع مس سرچشمه خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رئیس اداره محیط زیست و بهداشت محیط و عضو کمیته پیشگیری از کرونا ویروس مجتمع مس سرچشمه از انجام فرآیند بیماریابی و بازرسی بهداشت محیط کار مجتمع مس سرچشمه خبر داد.

محمد کرمی با اعلام این خبر اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، فرایند بیماریابی با دستگاههای تب سنج از 18 اسفندماه در مجتمع مس سرچشمه آغاز که با رسیدن تجهیزات به مرور زمان کامل تر شد و از 22 اسفندماه به صورت گسترده تر در سطح مجتمع مس سرچشمه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه فریند بیماریابی در مبادی ورودی اصلی کارخانه، شهرک و در سطح مجتمع صورت می گیرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه انجام این فرایند از کلیه پرسنل در سرویس های ایاب و ذهاب بدلیل ازدحام در مبادی ورودی کارخانه امکان پذیر نیست لذا کلیه پرسنل مجتمع مس سرچشمه روزانه و در قسمتهای مختلف مورد پایش قرار می گیرند.

عضو کمیته پیشگیری از کرونا ویروس مجتمع مس سرچشمه با اشاره به اینکه انجام فرایند بیماریابی و تب سنجی توسط یک تیم 25 نفره از کارشناسان بهداشت محیط و محیط زیست صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: تاکنون شیفت های صبح و عصر پایش می شد که از امروز 25 اسفندماه شیفت شب(شیفت C) نیز پایش و بیماریابی می شود.

کرمی در خصوص موارد مشکوک نیز گفت: مواردی که مشکوک باشند شناسایی و به بهداری برای تکمیل پایش توسط تیم پزشکی معرفی می شوند. این فرایند نیازمند همکاری کلیه مدیران، روسا و سرپرستان و کلیه کارکنان است که اگر در این خصوص پیشنهاد یا انتقادی برای بهبود این فرایند دارند می توانند به ما منتقل نمایند.

رئیس اداره محیط زیست و بهداشت محیط مجتمع مس سرچشمه ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که توسط این کارشناسان صورت می گیرد بازرسی بهداشتی سرویس های ایاب و ذهاب، اماکن عمومی، اداری و صنعتی و رستورانها می باشد که به صورت روزانه و مستمر در حال انجام است.

ضمن اینکه ضدعفونی اماکن عمومی، محیط های اداری، سرویس های ایاب و ذهاب و سطح مجتمع توسط نیروهای خدماتی تحت نظارت امور نظارت بر پیمانکاران و همچنین نیروهای خدماتی شرکتهای پیمانکاری در حال اجراست که جا دارد از زحمات کلیه این عزیزان، امور حراست، امور نظارت، امور بهداشت و درمان، انبارها و سفارشات و شرکتهای پیمانکاری قدردانی کنم.

به گفته عضو کمیته پیشگیری از کرونا ویروس مجتمع مس سرچشمه عملیات پاشش محلول ضدعفونی در معابر مجتمع مس سرچشمه نیز از عصر امروز و با چند دستگاه آبپاش انجام می شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد