فولاد و آهن

توزیع بسته سلامت بازنشستگان فولاد خوزستان آغاز شد

توزیع بسته سلامت بازنشستگان فولاد خوزستان آغاز شد
پایگاه خبری معدن نیوز - با تاکید مدیرعامل فولاد خوزستان مبنی بر حفظ سلامت خانواده ی بزرگ فولاد خوزستان و همچنین در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، توزیع بسته های سلامت میان بازنشستگان این شرکت آغاز شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، با تاکید مدیرعامل فولاد خوزستان مبنی بر حفظ سلامت خانواده بزرگ فولاد خوزستان و همچنین در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، توزیع بسته های سلامت میان بازنشستگان این شرکت آغاز شد.

کمیته پیشگیری از شیوع کرونا فولاد خوزستان، از 27 اسفند ماه 98 به مدت 3 روز بسته‌های سلامت را در میان بازنشستگان توزیع می نماید.

گفتنی است، بازنسشتگان در هنگام مراجعه برای دریافت بسته‌های سلامت، دفترچه بیمه سرپرست خانوار را همراه داشته باشند.

این گزارش حاکی است، طرح یاد شده با رعایت نکات بهداشتی و تست تب‌ سنجی و غربالگری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با نظارت محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت و همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی و واحدهای مدیریت بازرسی و نظارت، خدمات و امور رفاهی، بهداشت، درمان، ایمنی و محیط زیست، تضمین کیفیت، روابط عمومی، شرکت وفا، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و امور بازنشستگی منطقه خوزستان از روز سه‌ شنبه 27 اسفندماه لغایت پنج شنبه 29 اسفندماه 98 از ساعت 8 صبح الی 14:30 عصر در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان اجرا می‌شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد