سنگ آهن و ذغال سنگ

پیام نوروزی مدیرعامل چادرملو به مناسبت فرارسیدن سال نو/ امیدواریم در سال جدید شاهد رشد پویای کچاد در حوزه معدن و صنعت فولاد باشیم

پیام نوروزی مدیرعامل چادرملو به مناسبت فرارسیدن سال نو/ امیدواریم در سال جدید شاهد رشد پویای کچاد در حوزه معدن و صنعت فولاد باشیم
پایگاه خبری معدن نیوز - ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنتی چادرملو طی پیامی فرارسیدن سال ننو را تبریک گفت. متن پیام مدیرعامل چادرملو به شرح ذیل می باشد:
  بزرگنمايي:

ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنتی چادرملو طی پیامی فرارسیدن سال ننو را تبریک گفت. متن پیام مدیرعامل چادرملو به شرح ذیل می باشد:

فرارسیدن نوروز آغاز فصل بهار، سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصتی است تا همچنان که طبیعت جامع دگرگون می کند و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از نگاه ها بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.

بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروزها، سبزی و طراوت را به ارمغان آوردن

سال 1399 هجری خوزشیدی را در حالی آغاز می کنیم که امیدواریم به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق و زحمتکش و کارگران و مهندسان سخت کوش، روند رو به رشد و پویای این شرکت بزرگ حوزه معدن و صنعت فولاد همچنان تداوم یابد.

ما بر آنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود و با اتکا به توان و تخصص همه همکاران تلاشگر به گونه ای عمل نماییم تا علاوه بر محقق ساختن فرمایشات مقام معظم رهبری در امر تولید و اتکا به توان داخلی، به اهداف توسعه بخش شرکت نیز نایل گردیم.

امید است در سالی که در پیش رو داریم خانواده بزرگ چادرملو بتواند چون گذشته با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه شرکت و در جهت حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گام های بلندی بردارد و تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت، افزایش کیفیت و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد.

این عید باستانی را به تمامی هموطنان به ویژه جامعه بزرگ صنعت کشور و همکاران گرامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و سالی سرشار از سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی برای یکایک شما عزیزان از درگاه خداوند سبحان آرزومندم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد