فولاد و آهن

با انتشار گزارش انجمن جهانی فولاد تایید شد؛

انطباق اقدام های شرکت فولادمبارکه با گزارش Wordsteel

انطباق اقدام های شرکت فولادمبارکه با گزارش Wordsteel
پایگاه خبری معدن نیوز - با انتشار راهنمای بهداشتی covid۱۹ توسط انجمن جهانی فولاد، انطباق اقدام های انجام شده در شرکت فولاد مبارکه با راهنمای ارائه شده تایید شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، با انتشار راهنمای بهداشتی covid19 توسط انجمن جهانی فولاد، انطباق اقدام های انجام شده در شرکت فولاد مبارکه با راهنمای ارائه شده تایید شد.

حسین مدرسی فر، مدیر بهداشت حرفه ای، ایمنی و محیط زیست شرکت فولاد ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: از آنجایی که شرکت فولادمبارکه یک شرکت متعالی و معظم می باشد، و درحوزه های مختلف استانداردهای لازم را تعریف کرده است، در حوزه مقابله با شرایط بحرانی نظیر کروناویروس که سلامت کارکنان را با مخاطره مواجه میکند، نیز با نگاه "مدیریت دانش" از سندهایی نظیر Wordsteel و ... استفاده کرده و همواره با توجه به دستورالعملهای استاندارد مدیریت بحران و پدافندی توانسته اقدامات اساسی، وظایف و ماموریت واحدهای سازمانی را تعریف و اجرا نماید.

مدرسی فر افزود: اینگونه اقدام ها که زیربنای علمی و دقیق هم دارند میتوانند در قالب پشتیبان های استراتژیک، برای تصمیم گیری های همه مدیران در آینده با هدف خردمندی و چابکی سازمانی کارآ و سودمند باشند. علاوه بر اینکه کسب تجربه در مواقع بحرانی مانند زمان مواجهه با بحران کرونا ویروس موجب بازنگری و تهیه استانداردها و شاخص های اجرایی نیز میشود. بر همین اساس برای تهیه این سند در انجمن جهانی فولاد(Wordsteel) از تجربیات فولاد مبارکه هم استفاده شده و همچنین کلیه اقدامات فولاد در حال حاضر توسط دیگر فولاد سازان بعنوان تجربه استفاده می شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد