سنگ آهن و ذغال سنگ

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مناسبت فرارسیدن سال نو

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مناسبت فرارسیدن سال نو
پایگاه خبری معدن نیوز - جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

نوروز جشن تحول به احسن الحال، جشن شادی و شکوفایی، جشن همدلی و هم پیمانی، زمان شنیدن ترنم پاکی صفای روح و جان، جشن پیوند با گذشته وزنده نگهداشتن هویت فرهنگ ایرانی این مرز و بوم است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رشادت، تلاش و ایثار سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و عرض تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن نوروز سال 1399، از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از سلامتی، موفقیت، بهروزی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم.

امید است با استعانت از خداوند سبحان در آستانه ورود به سال جدید قطعا خانواده بزرگ شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نیز با بکارگیری خلاقیت همراه با همدلی، تلاش و از خودگذشتگی که سالیان گذشته در عرصه تولید چرخه فولاد کشور به عرصه ظهور رسانده است و همچنان با صلابت و اقتدار برای انجام این مهم ایستاده اند و همه دست در دست هم با غیرتی انقلابی همانطور که شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خود را «سرباز فداکار امام خامنه ای» می نامید ما نیز با الگو و سرلوحه قرار دادن خط و مشی این شهید بزرگوار قلب امام راحل و همه شهیدان ایران اسلامی را در تاریخ زنده و خشنود نگاه داریم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد