فولاد و آهن

به گزارش معدن نیوز؛

درآمد ۳۴ هزار میلیارد ریالی فولاد ارفع در سالی که گذشت/ رشد ۳۰ درصدی درآمد ارفع از محل فروش محصولات

درآمد ۳۴ هزار میلیارد ریالی فولاد ارفع در سالی که گذشت/ رشد ۳۰ درصدی درآمد ارفع از محل فروش محصولات
پایگاه خبری معدن نیوز -عملکرد شرکت آهن و فولاد ارفع در سال ۹۸ نشان می دهد این شرکت در سال گذشته موفق به تحقق فروش ۳۴ هزار و ۱۰۴ میلیارد ریالی در سال شد که نسبت به سال ۹۷ رشد ۳۰ درصدی را تجربه کرد.
  بزرگنمايي:

عملکرد شرکت آهن و فولاد ارفع در سال 98 نشان می دهد این شرکت در سال گذشته موفق به تحقق فروش 34 هزار و 104 میلیارد ریالی در سال شد که نسبت به سال 97 رشد 30 درصدی را تجربه کرد.

شرکت آهن و فولاد ارفع گزارش عملکرد اسفندماه خود را منتشر کرد که برایم اساس فروش شرکت در اسفند ماه 3768 میلیارد ریال درآمد نصیب شرکت کرد و بدین ترتیب وضعیت فروش این شرکت در مجموع سال 98 مشخص شد. فروش شرکت در اسفند ماه نسبت به میانگین سال 35 درصد بهتر بوده است. البته فروش اسفند ماه نسبت به بهمن 8.42 درصد کمتر اما نسبت به اسفند سال قبل 4.37 درصدی بیشتر بود.

ارفع در سال 98 موفق به تولید بیش از 862 هزار تن شمش فولادی شد که 229 هزار تن آن صادر و بیش از 623 هزار تن آن در بازار داخلی به فروش رسید.

میانگین نرخ فروش شمش صادراتی و داخلی ارفع در سال 98، به ترتیب هر کیلوگرم 4247 تومان و 3910 تومان بود. بررسی ها نشان می دهد ارفع در اسفند، فروش صادراتی نداشته و رشد نرخ فروش این شرکت در اسفند نشان می‌دهد که در سال 99 نیز چشم‌انداز مثبتی در انتظار این شرکت است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد