فولاد و آهن

معدن نیوز گزارش می دهد؛

رشد ۶۴ درصدی درآمد فولاد هرمزگان در سالی که گذشت/ هرمز از محل فروش محصولات ۶۱ هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرد

رشد ۶۴ درصدی درآمد فولاد هرمزگان در سالی که گذشت/ هرمز از محل فروش محصولات ۶۱ هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرد
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت فولاد هرمزگان جنوب در یک ماهه منتهی به اسفند ماه سال ۹۸ معادل ۶ هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۳۵.۲۴ درصد افزایش یافته است. البته فروش اسفند ماه نسبت به بهمن ماه هم افزایش ۷.۶۷ درصدی داشته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در یک ماهه منتهی به اسفند ماه سال 98 معادل 6 هزار و 318 میلیارد ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 35.24 درصد افزایش یافته است. البته فروش اسفند ماه نسبت به بهمن ماه هم افزایش 7.67 درصدی داشته است.

 هرمز با سرمایه ثبت شده 25 هزار میلیارد ریال، در 12 ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 61 هزار و 106 میلیارد ریال درآمد از محل فروش محصولات داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 63.99 درصد رشد داشته است.

 فولاد هرمزگان در سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 460 هزار تن اسلب تولید کرده بود که نسبت به سال 97 با تولید یک میلیون و 448 هزار تن، رشد 0.83 درصدی داشته است. هرمز در سال گذشته همچنین 358 هزار تن محصولات دیگر تولید کرده است.

 فروش شرکت نیز در سال 98 شامل یک میلیون و 556 هزار تن اسلب و 40 هزار تن سایر محصولات بوده است درحالی که در سال 97 بالغ بر یک میلیون و 384 هزار تن اسلب و 34 هزار تن سایر محصولات بوده است.

 فولاد هرمزگان درحالی هر کیلوگرم اسلب خود را در سال 97 به طور میانگین 2688 تومان فروخته بود که میانگین قسمت فروش در سال گذشته 3912 تومان بوده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد