رویدادها و گزارش های ویژه

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی نیز احتمالا به تعویق خواهد افتاد

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی نیز احتمالا به تعویق خواهد افتاد
پایگاه خبری معدن نیوز - بلومبرگ گزارش داد؛ برگزار کنندگان Expo ۲۰۲۰ Dubai به علت شیوع غیر قابل کنترل کروناویروس در جهان و پیرو درخواست کشورهای شرکت کننده در رویداد فوق در حال مذاکره با «دفتر بین المللی نمایشگاه ها» در پاریس جهت تعویق رویداد فوق می باشند. نتیجه مذاکرات هفته آینده مشخص خواهد شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، بلومبرگ گزارش داد؛ برگزار کنندگان Expo 2020 Dubai به علت شیوع غیر قابل کنترل کروناویروس در جهان و پیرو درخواست کشورهای شرکت کننده در رویداد فوق در حال مذاکره با «دفتر بین المللی نمایشگاه ها» در پاریس جهت تعویق رویداد فوق می باشند. نتیجه مذاکرات هفته آینده مشخص خواهد شد.

اکسپو 2020 دوبی که قرار بود در روز 20 اکتبر 2020 ( 29 مهر ١٣٩٩) به مدت 5 ماه و 20 روز برگزار گردد، احتمالا یکسال به تعویق خواهد افتاد و در پاییز و زمستان سال 1400 (2021-2022) برگزار خواهد گردید.

امیر نشین دوبی جهت برگزاری اکسپو 2020 تا کنون ده ها میلیارد دلار خرج کرده است و تعویق رویداد فوق که بزرگترین نمایشگاه جهان می باشد می تواند برای اقتصاد امارات بسیار هزینه بر باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد