سنگ و فلز گرانبها

گلنکور برخی فعالیت های خود در ۴ کشور را به دلیل محدودیت های ناشی از کروناویروس متوقف کرد

گلنکور برخی فعالیت های خود در ۴ کشور را به دلیل محدودیت های ناشی از کروناویروس متوقف کرد
پایگاه خبری معدن نیوز - گلنکور روز پنج شنبه ۲۶ مارس اعلام کرد عملیات تعدادی از معادن کوچک را به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط دولت برای مهار شیوع ویروس کرونا متوقف کرد. این شرکت افزود فعالیت های بزرگتر هنوز تحت تاثیر قرار نگرفته اند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، رویترز گزارش داد: گلنکور روز پنج شنبه 26 مارس اعلام کرد عملیات تعدادی از معادن کوچک را به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط دولت برای مهار شیوع ویروس کرونا متوقف کرد. این شرکت افزود فعالیت های بزرگتر هنوز تحت تاثیر قرار نگرفته اند.

این شرکت اعلام کرد که فعالیت های نفتی خود در چاد (Chad)، برخی فعالیت ها در معادن زغال سنگ و فروآلیاژ در آفریقای جنوبی و کلمبیا و همچنین معادن روی و نیکل در کانادا را متوقف می کند.

این معدندار در بیانیه خود اعلام کرد که تا به امروز فعالیت های بزرگش تحت تاثیر قرار نگرفته است اما تعدادی از معادن کوچک تر مجبور به محدود کردن یا متوقف کردن فعالیت های خود هستند.

گلنکور به شرکت هایی از قبیل آنگلوآمریکن (Anglo American)، آنتوفاگاستا (Antofagasta)، کودلکو (Codelco) و تک ریسورسز (Teck Resources) که فعالیت های خود را به طور موقت تعطیل کرده یا روند آنها را کند کرده اند، پیوسته است و این امر به عرضه جهانی کامودیتی ها آسیب می رساند.

به منظور کاهش گسترش شیوع ویروس کرونا، آفریقای جنوبی و کلمبیا قرنطینه و منع آمد و شد سراسری را در کشورهای خود از این هفته اعمال و آنرا تا اواسط آپریل به اجرا در می آورند. این در حالی است که در همین راستا استان Quebec در کانادا دستور تعطیلی مشاغل غیر ضروری را صادر کرده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد