فولاد و آهن

فولادساز روس فعالیت واحد ایتالیا را به دلیل کروناویروس تعطیل کرد

فولادساز روس فعالیت واحد ایتالیا را به دلیل کروناویروس تعطیل کرد
پایگاه خبری معدن نیوز - رویترز از مسکو گزارش داد: شرکت فولاد NLMK اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت واحد ایتالیا را حداقل به مدت ۲ هفته متوقف خواهد کرد درحالی که سایر واحدهای اروپایی تابعه این شرکت هنوز به کار خود ادامه می دهند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، رویترز از مسکو گزارش داد: شرکت فولاد NLMK  اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت واحد ایتالیا را حداقل به مدت 2 هفته متوقف خواهد کرد درحالی که سایر واحدهای اروپایی تابعه این شرکت هنوز به کار خود ادامه می دهند.

این کارخانه در ورونا (Verona) در شمال ایتالیا واقع شده که به شدت از ویروس کرونا متاثر شده است. این واحد 260 نفر کارمند دارد و ظرفیت تولید 450 هزار تن فولاد در سال را دارا می باشد.

سخنگوی شرکت NLMK در بیانیه ای گفت: ما حداقل به مدت 2 هفته بخش عمده ای از فعالیت ها در ورونا را متوقف می کنیم.

وی اظهار داشت: این شرکت به دنبال راه حل هایی برای مشتریان خود و پاسخ به تقاضای آنها که در بخش های بسیار مهمی از قبیل تولیدکنندگان مواد غذایی و دارویی فعالیت دارند، می باشد.

نخست وزیر ایتالیا Giuseppe Conte در تعطیلات آخر هفته حکمی را صادر کرد که برای جلوگیری از شیوع کروناویروس که تاکنون تلفات 6820 نفری را در این کشور ایجاد کرده، تمام شرکت هایی که در زنجیره تامین، تولید آنها ضروری تلقی نمی شوند موظفند تولید را متوقف نمایند.

شرکت NLMK کارخانه هایی در بلژیک، فرانسه و دانمارک نیز دارد که هنوز فعالیت در آنها ادامه دارد و اقدامات آنها بر اساس پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کروناویروس در حال انجام است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد