اخبار استان ها

استاندار کرمان؛

تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی به ضرر کشور است/ در بحث تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی اصل بر رعایت پروتکل های بهداشتی است و نه تعطیلی واحدهای صنعتی

تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی به ضرر کشور است/ در بحث تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی اصل بر رعایت پروتکل های بهداشتی است و نه تعطیلی واحدهای صنعتی
پایگاه خبری معدن نیوز - استاندار کرمان گفت: با توجه به تأکید دولت برای حفظ سلامتی مردم همزمان با حفظ فرآیند تولید و اقتصاد کشور، ستاد استانی مدیریت کرونا فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی را با رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمع کارگران در دستور کار قرار دارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، استاندار کرمان گفت: با توجه به تأکید دولت برای حفظ سلامتی مردم همزمان با حفظ فرآیند تولید و اقتصاد کشور، ستاد استانی مدیریت کرونا فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی را با رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمع کارگران در دستور کار قرار دارد.

محمد جواد فدائی ظهر امروز سه شنبه 12 فروردین ماه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: در بحث تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی اصل بر رعایت پروتکل های بهداشتی و نه تعطیلی واحدهای صنعتی است.

وی با اشاره به فشارهای وارد شده از جانب افراد و گروه های مختلف برای تعطیلی واحدهای صنعتی و معدنی استان تصریح کرد: از همان ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور عده ای می خواستند به بهانه این ویروس، صنایع تولیدی کشور را تعطیل کنند و متأسفانه عده ای آگاهانه و برخی ناآگاهانه بر طبل تعطیلی در داخل و خارج از کشور می کوبند.

استاندار کرمان اضافه کرد: همان طور که رئیس جمهور گفتند ما موظف به حفظ سلامتی مردم و همچنین حفظ کشور و اقتصاد آن هستیم.

فدائی با ذکر مثال هایی از تبعات تعطیل کردن واحدهای صنعتی اظهار داشت: اگر لاستیک بارز را برای مثال تعطیل کنیم و یک ماه دیگر کشور نیاز به لاستیک داشت چه باید کرد؟ یا وقتی در معدن گل گهر هر راننده تراک پشت دستگاه خودش نشسته و تجمعی وجود ندارد چه دلیلی برای تعطیلی معدن است و در بحث ایاب و ذهاب برای جلوگیری از تجمع افراد می توان با افزایش تعداد اتوبوس ها از شیوع ویروس جلوگیری کنیم.

وی با انتقاد از فشارهای وارده به استانداری تصریح کرد: اصلا دلیل فشارهای وارده برای تعطیل کردن واحدهای صنعتی را متوجه نمی شویم و از اداره کل بازرسی استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان می خواهم به طور مرتب در کارخانجات حضور داشته باشند و بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت کنند.

استاندار کرمان گفت: متأسفانه فکر می کنم برخی می خواهند از آب گل آلود ویروس کرونا ماهی بگیرند و واحدهای صنعتی را بدلیل منافع خودشان تعطیل کنند و ما نباید پیگیر تأمین منافع این افراد باشیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد