طلا و نقره

از رشد ۳۰ درصدی استحصال طلا تا افزایش ۳۰۰ درصدی استخراج کانسنگ طلا در دوره مدیریت سیابانی بر طلای زرشوران

از رشد ۳۰ درصدی استحصال طلا تا افزایش ۳۰۰ درصدی استخراج کانسنگ طلا در دوره مدیریت سیابانی بر طلای زرشوران
پایگاه خبری معدن نیوز - محمدرضا سیابانی، مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت. سیابانی بیش از ۱۲ سال مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی بود و از اردیبهشت ماه ۹۸ به عنوان مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران معرفی شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمدرضا سیابانی، مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت. سیابانی بیش از 12 سال مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای آذربایجان شرقی بود و از اردیبهشت ماه 98 به عنوان مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران معرفی شد. 

وی در سن 57 سالگی بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا بعد از 20 روز بستری در بخش آی سی یو بیمارستان امام رضا (ع) تبریز دار فانی را وداع گفت.

در اردیبهشت ماه 98 خداداد غریب‌پور، رئیس هیئت عامل ایمیدرو سیابانی را با توجه به تجارب ارزشمندی که در حوزه صنعت داشت به عنوان مدیریت مجتمع زرشوران معرفی کرد. 

در دوره مدیریت مرحوم سیابانی اقداماتی چون رشد 30 درصد استحصال طلا نسبت به سال 1397، تمدید جواز تاسیس، پرداخت عمده مطالبات حقوق دولتی و مالیات، رشد 300 درصدی در استخراج کانسنگ طلا و ثبت رکورد ماهانه و سالانه استخراج، تامین مواد استراتژیک شرکت و ذخیره حداکثری سیانور 98 درصدی، اجرای اولیه طبقه‌بندی مشاغل و یکسان‌سازی پرداختی‌‌‌ها متناسب با شغل، شرکت در آبادانی منطقه و مشارکت اجتماعی، مشارکت و تامین منابع در جهت مبارزه با بیماری کرونا در منطقه، پخش بسته‌های بهداشتی، ضد عفونی روستاهای اطراف شرکت، اخذ مجوزهای زیست محیطی طرح توسعه و پیگیری موارد مربوط به اجرای طرح، بهبود شرایط معیشتی پرسنل شرکت و اجرای پروژه‌های تکمیلی اکتشافی و اجرای طرح‌های اکتشافی و افزایش محدوده معدن و تکمیل مطالعات مربوطه صورت گرفته است.

 گفتنی است معدنِ طلای زرشوران در روستای زره‌شوران در 35 کیلومتریِ شهرستانِ تکاب واقع شده که مساحت آن به 39 کیلومتر مربع ‌می‌رسد. زرشوران به عنوان زیر مجموعه سازمان ایمیدرو و از بزرگ‌ترین تولید‌کننده شمش طلا در ایران است. کارخانه این مجتمع 139 هکتار است و در این مجتمع 360 پرسنل مشغول فعالیت هستند. عملیات اجرایی طرح طلای زرشوران از 9 سال پیش (1389) آغاز شده است. ذخیره‌ی تخمینی زرشوران 27 میلیون تن کانسنگ طلا با میانگین عیار 4 گرم بر تن است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد