فولاد و آهن

پیام تسلیت امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در پی درگذشت مدیرعامل فولاد شادگان

پیام تسلیت امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در پی درگذشت مدیرعامل فولاد شادگان
پایگاه خبری معدن نیوز - امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در پی درگذشت احمدیان مدیرعامل فولاد شادگان پیام تسلیت صادر کرد که به شرح ذیل می باشد:
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در پی درگذشت احمدیان مدیرعامل فولاد شادگان پیام تسلیت صادر کرد که به شرح ذیل می باشد:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که در فصل بهار طبیعت شاهد به خزان نشستن بهار زندگی یکی از بهترین متخصصان و دلسوزان صنعت استان خوزستان باشیم.

متاسفانه تقدیر بر این شد که مهندس محمدطاهر احمدیان مدیرعامل شریف شرکت فولاد شادگان پس از سالها تلاش و زحمت برای توسعه صنعت فولاد این دیار در این روزهای پر برکت ماه شعبان دار فانی را وداع کند.

وی که همواره در راه خدمت به صنعت فولاد کشور در خط مقدم بود و در این سالها نیز همچون برادری دلسوز در کنار شرکت فولاد اکسین خوزستان این مجموعه را یاری و همراهی می کرد. 

اینجانب به نمایندگی از هیات مدیره و مجموعه فولاد اکسین خوزستان وظیفه می‌دانم، درگذشت نابهنگام این اسوه‌های جهاد و تلاش، که در مسیر خدمت به صنعت کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرد را خدمت همکاران مصیبت دیده ایشان و خانواده محترم وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای وی درجات عالی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت می‌کنم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد