سایر عناصر و مواد

تولیدکنندگان کرومیت آفریقای جنوبی اعلام فورس ماژور کردند

تولیدکنندگان کرومیت آفریقای جنوبی اعلام فورس ماژور کردند
پایگاه خبری معدن نیوز - تعطیلی معادن آفریقای جنوبی باعث اعلام فورس ماژور بین تولید کنندگان کرومیت گردید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، تعطیلی معادن آفریقای جنوبی باعث اعلام فورس ماژور بین تولید کنندگان کرومیت گردید.

مدیر اجرایی Merafe به رویترز گفت: شرکت مشترک Glencore با Merafe Resources در آفریقای جنوبی، که در حوزه تولید کروم فعال است پس از تعطیلی اجباری فعالیت ها در پی اعمال منع آمد و شد در سراسر آفریقای جنوبی، مجبور به اعلام فورس ماژور در قراردادهای تجاری گردید.

مدیر مالی Merafe یعنی Ditabe Chocho به رویترز اعلام کرد: "تمام فعالیت ها خاتمه یافته است و از اینرو در حال برنامه ریزی برای تعمیر و نگهداری دستگاه ها هستند. با این حال گلنکور از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرده است.

آفریقای جنوبی بزرگترین تولیدکننده کرومیت جهان به عنوان یکی از مواد اصلی در تولید فولاد ضد زنگ است، این کشور برای کاهش سرعت انتشار کروناویروس منع آمد و شد سه هفته ای را اعمال کرده است.

سال گذشته این کشور 83 درصد از کروم وارداتی چین را تأمین کرده است.

گلنکور مستقر در سوئیس صاحب 79.5 درصد از شرکت مشترک Glencore-Merafe Chrome است که دارای ظرفیت تولید سالانه 2.3 میلیون تن فروکروم است.

سایر فعالان معدنی کروم در آفریقای جنوبی از جمله Samancor Chrome و Tharisa نیز اعلام فورس ماژور اجباری در قراردادهای خود کردند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد