سنگ آهن و ذغال سنگ

تقدیر مدیرعامل چادرملو از پرسنل فعال در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا/ کمک نقدی ۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومانی چادرملو به مراکز نظارتی و پزشکی استان یزد و شهرستان اردکان

تقدیر مدیرعامل چادرملو از پرسنل فعال در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا/ کمک نقدی ۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومانی چادرملو به مراکز نظارتی و پزشکی استان یزد و شهرستان اردکان
پایگاه خبری معدن نیوز - ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از تمامی پرسنل به ویژه داوطبان و کادر پزشکی و بهداشتی در ۲ مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در استان یزد که از ابتدای شیوع این بیماری قریب به یک ماه است با همه توان خود در جهت مقابله با آن در واحدهای تولیدی معدنی و صنعتی و نیز شهرها، روستاها و اماکن عمومی حوزه فعالیت خودتلاش شبانه روز دارند تقدیر نمود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از تمامی پرسنل به ویژه داوطبان و کادر پزشکی و بهداشتی در 2 مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در استان یزد که از ابتدای شیوع این بیماری قریب به یک ماه است با همه توان خود در جهت مقابله با آن در واحدهای تولیدی  معدنی و صنعتی و نیز شهرها، روستاها و اماکن عمومی حوزه فعالیت خودتلاش شبانه روز دارند تقدیر نمود.

وی با ابراز امیدواری برای سلامتی همه هم میهنان و کارکنان  و کارگران تلاشگر در عرصه تولید کشور خواستار تداوم اقدامات پیشگیرانه در جهت مقابله با ویروس مهلک کرونا گردید و افزود: اولویت اول ما حفظ سلامتی یکایک پرسنل جهادگر در این برهه حساس و اولویت بعدی ادامه به گردش در آوردن چرخ های واحدهای تولیدی برای توسعه اقتصادی کشور و تحقق شعار جهش تولید در سال جدید است.

تقی زاده یادآور شد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خود را متعهد می داند با همه امکانات و  توان تجهیزاتی و نیروی های کادر درمانی، ایمنی و بهداشتی خود در جهت ریشه کنی این بیماری  تلاش نماید.

گفتنی است طی دستور العمل ابلاغی مدیرعامل چادرملو، همه پرسنل اعم از کادر رسمی و نیروهای پیمانکاری هنگام بازگشت ازمرخصی و پیش از شروع کار مجاب به انجام آزمایش خون و معاینات پزشکی هستن دودرصورت برخورداری از سلامتی کامل اجازه ورود به مجتمع ها داده  می شود وچنانچه علایم ویروس کرونا در آنها مشاهده شود بدون استثناء با هزینه شرکت، تحت درمان قرار می‌گیرند. تمامی پیمانکاران نیزمکلف شده اند هزینه درمان پرسنل و خانواده آنها را متقبل شوند.

همچنین از جمله اقدامات چادرملو برای مقابله با گسترش بیماری کرونا تجهیز نقاهتگاه اضطراری شهر اردکان با 100 تخت برای قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا، سازماندهی 15 اکیپ های مکانیزه و مجهز به لوازم و وسایل ضدعفونی کننده با هماهنگی ستادهای محلی و اعزام این گروها به شهرهای اردکان، عقدا، میبد، بهاباد  و روستاهای مجاور برای ضد عفونی کردن اماکن عمومی همراه با دهها دستگاه تانکر، آمبولانس وماشین آلات مجهز به وسایل ضدعفونی کننده،  تهیه 25 تن موادضد عفونی کننده مایع و جامد، و دهها هزار عدد ماسک ودستکش و توزیع آن بین شهروندان و پاکسازی اماکن عمومی اقدام نموده است.

از سوی دیگر این شرکت بالغ بر 33 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک نقدی، برای مقابله باکرونا به مراکز نظارتی و پزشکی استان یزد و شهرستان اردکان اهدا کرده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد