آلومینیوم و مس

رشد ۳.۵ دلاری بهای آلومینیوم در بورس فلزات لندن

رشد ۳.۵ دلاری بهای آلومینیوم در بورس فلزات لندن
پایگاه خبری معدن نیوز - قیمت آلومینیوم در LME روز جمعه ۱۵ فروردین ماه نسبت به روز قبل از آن، سه دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن، معادل ۰.۲ درصد افزایش یافت؛ به گونه‌ای که در پنج‌شنبه ۱۴ فروردین ماه، آلومینیوم یک هزار و ۴۴۸ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و دیروز به یک هزار و ۴۵۲ دلار به ازای هر تن رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، قیمت آلومینیوم در LME روز جمعه 15 فروردین ماه نسبت به روز قبل از آن، سه دلار و 50 سنت به ازای هر تن، معادل 0.2 درصد افزایش یافت؛ به گونه‌ای که در پنج‌شنبه 14 فروردین ماه، آلومینیوم یک هزار و 448 دلار و 50 سنت به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و دیروز به یک هزار و 452 دلار به ازای هر تن رسید.

قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه 15 فروردین ماه، نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی جمعه هشتم فروردین ماه، 54 دلار به ازای هر تن یا معادل 3.6 درصد کاهش یافته و از یک هزار و 506 دلار به ازای هر تن، به یک هزار و 452 دلار به ازای هر تن رسیده است؛ اما این قیمت نسبت به روز قبل از آن، سه دلار و 50 سنت به ازای هر تن، معادل 0.2 درصد افزایش داشت؛ به گونه‌ای که در پنج‌شنبه 14 فروردین ماه، آلومینیوم یک هزار و 448 دلار و 50 سنت به ازای هر تن قیمت‌گذاری شده بود. این افزایش قیمت در 21 روز گذشته بی‌سابقه بوده است.

توقف روند نزولی قیمت آلومینیوم در جهان، همراه با روند افزایشی موجودی انبارهای آلومینیوم بوده و میانگین موجودی انبارها در هفته اخیر از یک میلیون و 103 هزار و 880 تن در هفته گذشته به یک میلیون و 207 هزار و 925 تن رسیده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد